LadauXimA Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 (endret) Spiller noen av dere dette online spillet? Ganske populært. Ta og registrer deg da vel? www.norwegianmafia.no når du har laget deg konto og vervet av KrisHi godt nytt år folx! Endret 30. desember 2006 av JohndoeMAKT
Luchy Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Norwegian mafia er ikke en mod, så denne er feilpostet. For det andre finnes det allerede tråder om Norwegian mafia så før du lager en tråd, så bruk søk funksjonen.
JohndoeMAKT Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Tråden er feilpostet og flyttes til: Forum > Spill > Diskuter spill og tilbehør - PC Det finnes allerede en stor rekke gamle tråder om dette temaet, så om du har et spesifikt spørsmål er det beste å bruke søkefunksjonen først. Jeg ser også at det ikke har vært særlig snakk i noen NM-tråder på minst et halvt år, så denne får stå åpen for nå.
Rampage Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Forøvrig så er det vel ikke lov å lage slike linker der du blir satt opp som referanse. Dessutten er det lenge siden NM var morro. Sånn ca. 2 år siden.
Mevon Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Er det nesten som nordicmafia og omerta eller? Vertfall så er det kjedelig.
OHell Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ikke som nordic nei.. Dette spillet blir delt opp i ticks.. nytt tick ver time..
Sayid Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Eg har spilt litt over 2 år og synst at dette er eit fantastisk spill å spille. Spiller også andre tekst-baserte online spill som Tribal Wars, Planetia, Travian og har spilt mangen andre men eg blei lei av dei. Så eg holder meg til Norwegian Mafia og dei andre spillene eg nevnte for eg bruker masse tid på dei fra før av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå