Gå til innhold

Nokia 6131 - Henger fast i handsfree-modus


lazwola

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Etter at jeg hadde ladet min Nokia 6131 natt til i dag, la jeg i morges merke til at symbolet for headset/handsfree var på, til tross for at det ikke er koblet til noe. Dette er lite gunstig, blant annet går lyden direkte til handsfree-porten, og jeg må bruke høyttalerfunksjonen for å høre noe i samtaler.

 

Har prøvd å slå av og på telefonen, ta ut batteriet en god stund og prøvd å koble til et headsett. Det går ikke an å manuelt avslutte denne modusen, da den jo aktiveres og deaktiveres automatisk etter som man kobler til og fra handsfree.

 

Noen som har noen tips? Eventuelt opplevd liknende?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Vi har en 6131 hjemme, men har ikke opplevd noe lignende. Jeg rotet skikkelig til mms/wap/gprs/internett-innstillingene i forrige uke og var inne på tanken om å gjenopprette fabrikkinnstillingene. Men etter å ha slått av og på flere ganger og prøvd litt forskjellig så funket den plutselig igjen.

 

Har du prøvd å koble til et bluetooth headset? Du kan jo prøve å switche mellom medfølgende headset og bluetooth. Jeg tror det fungerer slik at det ene kuttes ut når du kobler til det andre.

 

Eventuelt så må du jo ta de "hemmelige" samtalene med headset - til du finner ut av det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...