Gå til innhold

BF2142 Hvordan å gjennoplive kamerater?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Medic er under Assault, det er helt riktig. For å gjennopplive så må du bruke en unlocks til å vel unlocke AED-6 Defibrillator så er det bare å zape i vei :)

 

 

unl_defibrillator.jpg

 

Det er jo det mest geniale med 2142 etter min mening, i BF2 så byttet jeg alttid mellom assault og medic nå slipper jeg det...

Lenke til kommentar
Joa, nå har jeg ressern etter rank 1. Kjempe artig å gjøre nytte for seg:)

Men nå har jeg kommert til Gunner silver, og jeg har 224/200 points til Gunner gold? Er det noe galt eller : /?

7599767[/snapback]

 

Stor sett så kommer de med en gang, men det hender at det går noen minutter inne i mellom :)

 

Jeg har vel rett i overkant av 1400 poeng så langt og har vel så langt fått åtte unlocks, så de kommer fort i starten...

Lenke til kommentar

Et godt tips for dere nye der ute er å ikke unlocke våpnet som ligger i enden av hver "unlock-rekke". Hvis du har unlocket de andre tre, så kan du unlocke våpnet med en "field upgrade" som gir deg adgang til en ny unlock helt til du forlater serveren. Dette er jo selvfølgelig smak og behag, men er bare et tips for dere som har lyst på alle godsakene i en hui og hast! :grin:

Endret av Bastian90
Lenke til kommentar
Et godt tips for dere nye der ute er å ikke  unlocke våpnet som ligger i enden av hver "unlock-rekke". Hvis du har unlocket de andre tre, så kan du unlocke våpnet med en "field upgrade" som gir deg adgang til en ny unlock helt til du forlater serveren. Dette er jo selvfølgelig smak og behag, men er bare et tips for dere som har lyst på alle godsakene i en hui og hast! :grin:

7601647[/snapback]

 

jeg mener jeg har hørt "stemmen i bf2142" si at jeg har fått en field oppgrade, flere ganger, men hvor bruker jeg den da?

 

 

takk for et bra tips!!

Lenke til kommentar
Et godt tips for dere nye der ute er å ikke  unlocke våpnet som ligger i enden av hver "unlock-rekke". Hvis du har unlocket de andre tre, så kan du unlocke våpnet med en "field upgrade" som gir deg adgang til en ny unlock helt til du forlater serveren. Dette er jo selvfølgelig smak og behag, men er bare et tips for dere som har lyst på alle godsakene i en hui og hast! :grin:

7601647[/snapback]

Men da må man jo løpe rundt med et skitt våpen før man får field upgraden. :<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...