Gå til innhold

Kommer det flere taktiske spill alà Swat 4 osv..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer rett og slett på om fans av Swat 3-4, Rainbow Six serien (de i serien som er taktiske) kan se frem til noen slike spill i tiden fremover en gang? Ikke strategi spill, og spill som Far Cry er ikke taktiske, så de trenger jeg ikke vite om. Armed Assualt vet jeg om, men spillet suger, så det trenger jeg heller ikke vite mere om :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lurer rett og slett på om fans av Swat 3-4, Rainbow Six serien (de i serien som er taktiske) kan se frem til noen slike spill i tiden fremover en gang? Ikke strategi spill, og spill som Far Cry er ikke taktiske, så de trenger jeg ikke vite om. Armed Assualt vet jeg om, men spillet suger, så det trenger jeg heller ikke vite mere om :)

7597549[/snapback]

og hvordan har du funnet ut at spillet suger

Skrevet

jeg har fått testet begge etter litt mas, og kan ikke si at demo viser hvordan hele spillet er. arma er ca. 50/50 sp/mp så å gi ut en demo uten sp brett er bare teit, når de da må stole på mp og når da ingen servere funker blir det dårlig.

har selv spillt arma i 3 uker og er ikke lei enda og spillet blir bare bedre og bedre med moder og patcher

Gjest Slettet+130498
Skrevet

er mer taktisk enn lockdown i hvertfall, og er meget bra for oss som ikke sverger til mil simulatorer. selv synes jeg vegas er et veldig bra spill, dog veldig krevende hvis du ikke har en ny datamaskin. spiller også swat 4 med exp og mods så jeg liker den type spill, men for guds skyld, hold deg langt unna det siste ghost recon spillet, det er elendig :thumbdown:

Gjest Slettet+130498
Skrevet (endret)

gi f... i våpnene, har aldri brukt noen av de i virkeligheten uansett så jeg skal ikke klage, desutten gjør den 3d personsvinkelen at man faktisk kan spille mer taktisk enn man kunne på graw.

Endret av Slettet+130498
Skrevet

Noen av dere forveksler tydeligvis taktikk med realisme, det er to forskjellige begreper.

Da det er sagt, så er Vegas taktisk. :)

GRAW2 kommer til sommeren, og det er taktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...