Gå til innhold

IP på MSN messenger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tørr jeg spørre hvorfor du er så intressert i IP adressen hans?

7601481[/snapback]

Tørr jeg spørre hvorfor du er så intressert i IP adressen hans?

7601481[/snapback]

Det lurer også jeg på

7601509[/snapback]

Begynt å lurt på det jeg også :!:

Skrevet (endret)

Skaff deg NetLimiter og send han ei fil, så ser du hvilken av IP adressen som er tilkoblet msnmsgr.exe som bruker nettet

Endret av KjQttkak
Skrevet
Han er ikke så dum.

Har prøvd netstat, men ble litt håpløst med en liste på flere hundre ip'er, dessuten så mottok han ikke.

7601132[/snapback]

Det er litt forskjell på "Hæjzann! Ta imot denne plx.. bare gjør det ! heheheh", og et litt mer forberedt prosjekt. Du må nok lure han til enten å ta imot ei fil, åpne en URL som du har fixa, røpe noe slags informasjon e.l. Kjenner du nicket hans på noen forum? Flere forum logger og publiserer IP-adressene når folk poster.

Skrevet
skaff deg netlimiter, ja, og åpne og lukk vinduet til den du ønsker IPen et par ganger.. Da vil IPen hans vises og skjules i listen over IPer MSN er tilkoblet.:)

7643341[/snapback]

Når man åpner en samtale vil det vel gå gjennom microsofts servere? Det er først når man sender større filer at det opprettes en kobling mellom de to PCene, så vidt jeg vet. Hvertfall var det slik før.

Skrevet (endret)

Fordi om du får tak i IP'en skal det vel litt til for at du skal få tilgang til identiteten..

Er du riktig heldig, brukte han i tillegg en proxy.. :p

Det er ikke pent å fleipe med andres tragedie, men tilgi meg..

Endret av Vasily

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...