Gå til innhold

skal kjøpe ny data,brukes til css

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis du kjøper den pcen og setter inn det skjermkortet får du en pc som fint kan brukes til gaming :) Men mitt råd er at hvis du ser råd til det så ser komplett.no sin jubileumspc veldig bra ut, men den er jo 2k for dyr... Uansett så vil du kunne bruke den pcen ogdet skjermkortet til gaming, og hvis du føler at du får for lite cpu kraft så støtter hovedkortet dobbelkjerne :)

7607755[/snapback]

okei tror jeg kan kjøpe en av maskinene: enten den du har designet eller komplett sin jubileums pc.. men er dt ikke dobbeltkjerne på den jubeleums pc'n?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet
okei tror jeg kan kjøpe en av maskinene: enten den du har designet eller komplett sin jubileums pc.. men er dt ikke dobbeltkjerne på den jubeleums pc'n?

7609964[/snapback]

der er dobbelkjerne i den jubileums pcen, noe som er og foretrekke i nyere pcer, siden det hjelper på farta, skjermkortet er også bedre. Men det er opp til deg og bestemme deg om du vil bruke 2k mer enn det du egentlig hadde planlagt.

Skrevet (endret)

7609964[/snapback]

der er dobbelkjerne i den jubileums pcen, noe som er og foretrekke i nyere pcer, siden det hjelper på farta, skjermkortet er også bedre. Men det er opp til deg og bestemme deg om du vil bruke 2k mer enn det du egentlig hadde planlagt.

7610111[/snapback]

JA... vanskelige valg.. skal tenke litt på dt

Tusen takk for all den hjelpa jeg har fått! :)

Endret av kjetilm
Gjest Slettet+130498
Skrevet (endret)

denne pcen hadde vært noe for deg.

data

den koster 8000kr, men mangler mus og tastatur. det kan du få kjøpt billig overalt.

skal virke nå tror jeg...

Endret av Slettet+130498
Gjest Slettet+6132
Skrevet
denne pcen hadde vært noe for deg. data

den koster 8000kr, men mangler mus og tastatur. det kan du få kjøpt billig overalt.

7611955[/snapback]

jeg ser ingen pc der...

Gjest Slettet+130498
Skrevet

tror det virker nå....

Gjest Slettet+6132
Skrevet
tror det virker nå....

7612134[/snapback]

jo den pcen er så absolutt fin. men med tanke på at trådstarter skal ha skjerm også, så blir det fort verre. for du kan jo tenke deg at en skjerm fort koster rundt 2,2-2,5k for en i ok kvalitet, og da pluss mus og tastatur som fort havner på 300-500 krioner så blir det fort at han ender på nærmere 11k, noe som er 3k over budsjett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...