Fr3drik Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Hepp, leter etter en server jeg kan leie med god ping ~40 for både meg i norge og min kompis i nederland. På norske servere har han typ 50~60 ping, mens jeg typ 18. Vi leter etter en server i danmark ettersom det er midt i mellom begge landene, men jeg har ikke hatt noe luck med å finne noen danske servere =| All hjelp tas imot
dagan Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Det er hvert fall ett treff der tror jeg. http://www.google.no/search?hl=no&client=f...=S%C3%B8k&meta=
__Rex Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 (endret) Jeg driver noen servere for min clan og for andre klaner. Har prøvd noen serverer hoster gjenom årene. jeg har en av mine servere her Gameserver.no Disse er litt dyre med etter min mening har de den beste rutingen i norge. Har noen venner fra NL som spiller her. PS: suporten er ikke altid på topp. men disse gutta vet hva di gjør. Endret 29. desember 2006 av __Rex
dagan Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Gameserver _var_ bra. Har ikke spilt på server fra dem på en måned nå. Men vi hadde en Xeon for litt siden, og det er det mest laggete skiten jeg noen gang har vært borti. Var nesten på linje med novanett. Dessuten eier de ikke kundeservice, etter min erfaring hvert fall. Men han spurte vel etter dansk serverhosting?
__Rex Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Må vel si meg enig med deg. kundeservice eier de ikke Stemmer også at det lagget en del en stund. Men akkurat nå funker det bra. Men rutinga fra dem til NL er bra.. Men selfølgelig kommer det an på hvilken linje leverandør spilleren har. (rutinga i net har mye å si) På et år har jeg fått 2måneder ekstra for nede tid. men ikke før at jeg ringte til de de kalte sjefen. 3Way Så akkurat nu for tiden er jeg fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå