Gå til innhold

Styre WOW med Wiimote

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor er funfactoren i det a? :D

Modda om Wiikontrollern ista. Gjorde sånn at du måtte holde Wiimoten som en kniv. Så måtte du hugge for å ambush/mutilate :D Artig, men ble noe gåen i armen av det. hehe. Og dra den til sida for å gauge. Knapper for stuns og sånn. Fungerte overraskende bra igrunn! Få litt trening mens man wower, er ikke dårlig det.

For de som lurte på musikk, ligger det en aldri så liten nyttårsmix ute på hovedsiden vår, mixed av inhouse djen vår.

http://www.axemen.org/

Kan man kjøpe accessories som trengs uten å kjøpe Nintendo Wii?

Det virker som artige saker, nemlig. Kanskje litt upraktisk i PvP og liknende, men som sagt i statiske kamper, (som så og si ALLE tankejobber), så kan det sikkert være uhyre festlig. :)

Edit: Jeg regner med at du kan kjøpe en Wiimote, men man trenger vel noe annet i tillegg?

Endret av BurTMastA

Alle spill og programmer fungerer med wiimoten ja - bare du får den til å bli gjenkjent av windows..

Nei lol, skulle bare lage en liten vid å poste den her for å vise dere jeg.. Så var det plutselig litt fler som så den..

http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=30503

plutselig var det 40.000 som hadde sett den på gametrailers.com også. Noen hadde visst kopiert den og uppa den der. hehe..

Hmm, alt er kanskje stengt på mandag - får jo ikke kjøpt IR mottaker før på tirsdag da jo.. snork!

DeeTee: Du trenger ikke noe IR dongle for å bruke Wiimoten som peker på PC. Skal prøve å forklare så godt jeg kan.

Wiimoten har et lite kamera helt fremme, som alle andre kamera ser den IR lys. Om du skrur på Wiien din og bruker mobilkameraet ditt (eller hvilket annet kamera) vil du se 3-5 lys på venstre og høyre side av sensor baren. Altså mellom sensorbaren og Wiien sendes det overhode ingen informasjon. Som resultat at dette kan du lett bruke sensorbaren på PCen, bare plasser den over skjermen. GlovePIE har full støtte for dette, har selv gjort det uten store problemer (ikke med eget script, dog). Litt laggy er det, men ellers fungerer det bra.

Men god ide, selv om det fungerer best for DPS klasser. :cool:

Edit: Funger også fint å mekke en hjemmelaget "sensorbar". Alt du trenger er 2-4 små, helst sterke lyskilder som du plasserer sånn ca: x--x------------x--x (x - lys).

Jeg suger i å forklare ting, men men. :innocent:

Endret av Hermit

Sensorbaren har ikke noe send/ mottak da. Sensorbaren drar bare strøm fra det den er connected til. Man trenger faktisk en IR dongle for å dra nytte av IR funksjonen på kontrolleren. Det er sant som du sier at man ikke trenger IR dongle for å styre musa - men da skjer med bluetooth og via bevegelser av wiimoten fysisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...