Gå til innhold

[hwbot] info tråd. Les her!


Anbefalte innlegg

Nå har jeg vert passiv lenge nok, faktisk siden februar.. På tide å returnere til arbeidsbenken og begynne å klokke igjen! Jeg klør sånn etter å lodde en Vmod nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Jeg melder meg herved tilbake til tro tjeneste av diskusjon.no hwbot team, og vil igjen legge inn resultater på hwbot!

 

Men nok om det, jeg mener det er påtide at vi tar opp dette med hwbot t-skjorter til teamet vårt. Jeg tenkte vi kunne ha en liten diskusjon på hvordan vi vil at t-skjortene våre skal se ut osv. Jeg vet det er aspstein som styrer dette, men jeg synes vi burde gi ham en hjelpende hånd! Hva utseende på skjorten gjelder, vil jeg si denne uttalelsen fra aspstein på hwbot er bra :

Comment from aspstein

Time: March 30, 2007, 10:30 PM

 

I would like to have like fotball (soccer) shirts with team logo on the hearth side of the chest and with nickname and teamrank on the back :D

 

Or maybee some "overclockers are better lovers" shirts?

 

Post gjerne deres inspill!

Jeg vil også bruke anledningen til å takke Aspstein og Nazzuz for det de har gjort for teamet, uten dem ville ikke OC norge vært sammlet, og Diskusjon.no OC team hadde aldri vært på top 10!

Endret av TiduZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt å se at du er tilbake igjen TiduZ! Vi trenger deg....

 

Angående t-skjorter så har jeg jobbet litt med saken, men jeg prøver å ta ett prosjekt om gangen så blir det ikke så mye rot. Men det kommer.

 

Jeg hadde veldig lyst på slike fotballskjorter, men det kan se ut som om det kan bli dyrt. Men jeg kommer tilbake til hvordan de blir seende ut og priser etterhvert.

Er det noen som har forslag til design, eller ønsker så er det bare å komme med det.

 

Er det andre ting dere ønsker å se satt i sving så er det bare å komme med det, så skal ivertfall jeg gjøre alt jeg kan for at det skal skje.

 

EDIT: Har ikke sett denne før. Ingen har postet noen resultater idag. Vi må benche mer.... :!:

 

hwbotdissing.jpg

Endret av aspstein
Lenke til kommentar

i klassen min (VG1 elektrofag) skal vi avslutte skoleåret med et LAN på skolen, tenkte jeg skulle skaffe en billig cedar mill til da, noen som har noen tips? Det blir et morsomt forsøk med hjemmelaget peltier kjøler, big typhoon osv. Vi har en lærer som er ivrig OC'er, så det skal bli morsomt!

 

EDIT: Skriveleif was here..

Endret av TiduZ
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...