Gå til innhold

[hwbot] info tråd. Les her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oj oj så pent ut! Har liggende mange av de gode gammle Pentinumene, min store hobby er nemmelig sammling på gammle CPU'er ;) Blitt endel Pentiumer, NextGen'er og Cyrixer for å si det sånn! Har også to Intel i486 DX og en SX..

7918353[/snapback]

Kult! Jeg tror nesten jeg er i ferd med å få samme hobby...

De eldste jeg har fått tak i så langt er en 486-DX2 50MHz, 486-DX 33MHz, AMD Am386 DX/DXL-33, 386-DX 20MHz og sist men ikke minst... en AMD 8086-2 på 8MHz fra 1984. :)

 

Om det er noen som har et gammel AT-tastatur å låne bort så er det bare å si ifra. Det samme gjelder et fungerende Socket 4 hovedkort. Jeg har over 100 poeng liggende her og venter. :)

Endret av Belarnion
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+6132
Jeg fikk endelig til å kjøre PCmark04 med en CPU med flere kjerner.

 

Skal lage en guide hvis noen er interessert?

8201313[/snapback]

 

Interessert.. :)

Fikk det ikke til å funke sist jeg fulgte "oppskriften" på xs.org.

(Har sett at det har kommet ett tips basert på format på klokka uten at jeg kan si jeg skjønte begrunnelsen for at det skulle hjelpe for "SetAffinity").

 

PS.

Har problemer med "JavaNullpointerExeption" uansett hva jeg prøver å poste (scores med Celeron-riggen). Kan det ha noe å gjøre med Opera?

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Interessert.. :)

Fikk det ikke til å funke sist jeg fulgte "oppskriften" på xs.org.

(Har sett at det har kommet ett tips basert på format på klokka uten at jeg kan si jeg skjønte begrunnelsen for at det skulle hjelpe for "SetAffinity").

 

PS.

Har problemer med "JavaNullpointerExeption" uansett hva jeg prøver å poste (scores med Celeron-riggen). Kan det ha noe å gjøre med Opera?

8201463[/snapback]

Jeg gjorde slik det var beskrevet på XS disablet alle kjernene utenom en gjennom grammar check testen og så enablet alle igjen når den var ferdig. Problemet er å klare å time det riktig. Var nok forsøk med stygge ord og hodet i bordet for å si det slik.

 

Den javameldingen har jeg aldri sett. Tipper det har med Opera å gjøre ja. Hva om du setter explorer til default nettleser?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Den javameldingen har jeg aldri sett. Tipper det har med Opera å gjøre ja. Hva om du setter explorer til default nettleser?

8201518[/snapback]

 

"No way!" (<Butthead>) :D

Det var bare å bruke Iexploder for å poste scores istedet for Opera.

 

Hvordan fikk du "SetAffinityByTime" til å gjøre jobben sin?

Jeg fikk den aldri til å fungere ihvertfall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...