Gå til innhold

Lurer på ting ang. world of warcraft

Anbefalte innlegg

Skrevet

har akkurat kjøpt meg wow ( :thumbup: ) men lurte på noen småting da.....

kjøpte et 60 dagers kort å lurer på om de dagene telles ned hele tiden eller om de teller ned bare når du logger på :hmm:

hvilken rase burde jeg begynne med :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagene telles selv om du ikke er logget på.

Det er ikke så veldig viktig akkurat hvilken rase du begynner med, men jeg ville valgt en horde-rase. Alliance er overbefolket.

Skrevet
Det er ikke så veldig viktig akkurat hvilken rase du begynner med, men jeg ville valgt en horde-rase. Alliance er overbefolket.

7588504[/snapback]

Heh, det kommer an på serveren.

Skrevet

Det gjør det. Men det er ikke noen battlegroups der horde har marginalt lengre ventetid for å komme inn i battlegrounds enn alliance. Derfor, gå for horde. Liten vits i å kverulere på dèt.

I min battlegroup må alliance-spillere vente i 30-40 minutter for å få spille i battlegrounds, mens ventetiden for horde er null sekunder.

Skrevet

Jeg lurer også på noe så gidderke lage en helt ny tråd. Har begynt på en 10 dager trial. Har en lvl 16 hunter. Når trial tiden er over, hvis jeg kjøper nytt spill da, må jeg begynne helt på nytt igjen? håper ikke det! er det noen vei jeg kan fortsette på hunteren? isåfal, hvordan?

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Du kan fortsette på trail-accounten din ja. Du må kjøpe spillet og så legge til CD-key'n til accounten din en plass tror jeg.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Speil faktisk.

7589497[/snapback]

Mirror på engelsk..

Som sagt, så vil jeg også anbefal å velge rase etter hva du syns er tøffest. Se litt på bilder/videoer eller spring litt rundt i spillet og se på forskjellige folk :) Og hvis du har noen kjente som spiller, velg samme faction på samme server som de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...