Gå til innhold

Hvordan strømmforsyning til maks 700 kr?

SuprG

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal ha meg ny strømmforsyning og jeg lurer på hvilken jeg skal gå for, har maks 700 kroner. nå har jeg orginalviften til In-Win C720 midi tower altså 350W, har merket av og til at maskinen plutselig slår seg av som jeg tror at kan skyldes strømforsyningen

Oppsett:

MSI P965

Intel 2 Core 1.86

Corsair Value PC DDR2 2048

Gainward GeForce 7600GS 256

pluss DVD brenner osv

Hvordan strømmforsyning burde jeg gå for? :hmm:

Endret av heisau
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fant en feil men er ikke sikker på om det var den. bare si hvordan feil det var over PM så slipper tråden å bli ødelagt på grunn av noen innlegg.

Skrevet
Jeg skal ha meg ny strømmforsyning og jeg lurer på hvordan jeg skal gå for, har maks 700 kroner. nå har jeg orginalviften til In-Win C720 midi tower altså 350W, har merket av og til at maskinen plutselig slår seg av som jeg tror at kan skyldes strømmforsyningen

7587045[/snapback]

ferdig med det...

Skrevet (endret)

gå for hiperen. den er bedre på alt utenom utseende. ocz er bra, men det er noen kjipe ting som gjør at den er et dårlig valg. kablene er litt korte, selv i et standard lian li tower så blir de noe korte. den har også ganske begrensa med kabler og mangler mulighet for 2 stk pci-e samt at den har heller ikke P8 kontakten, som er relativt vanlig på nye systemer nå.

ocz hadde jeg kun kjøpt om jeg sku bruke den i en litt eldre maskin bygd for å imponere med utseende sitt. og jeg vet hva jeg snakker om, jeg har selv hatt 520 wattutgaven. klarte å drepe den ved et uhell og kjøpte hiper 580 type-r istede.

Endret av Spirre
Skrevet (endret)

vel, den har svakere 12v linje® enn hiperen, og mangler vel også den etterhvert ganske viktige P8 kontakten (utvida P4). min anbefaling står ved like på hiperen i denne prisklassen.

edit: har hatt et par NorthQ psuer, og de er på langt nær så stille som produsenten påstår. en kamerat har også en som bråker i grenseland mye.

Endret av Spirre
Skrevet

thermaltake har vanligvis ikke psu'er som er spesielt lydløse. ofte så kjører de veldig mange forskjellige farger på kabelstrømpene også. vil fremdeles anbefale hiperen.

noen spesiel grunn til at du ikke ønsker denne? er nemlig ikke like lett å finne en god psu som samtidig er framtidsretta til under 700 akkurat nå

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...