NothinDoin™ Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Hei.. Jeg fikk BattleField 2 Deluxe Edition til Jul , men har problemer.! Jeg har instalert det , lasta ned GameSpy Arcade men kommer ikke inn på det! Dobbel klikker på bf2 ikonet , men kommer ikke lenger enn en svart skjerm.! Har sjekka at pc'n er god nok oxo... Noen som kan hjelpe? (Desperat) Emnetittelen er endra litt for at det skal kome klarare fram kva tråden handlar om. Det er ein fordel at emnetittelen seier litt om kva problemet går ut på.-ttt
Totenkopf Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Hm, sjekk om det ikke er din brannmur som forhindrer programmet i å starte. Mener å huske at det var det som var problemet da jeg slet med det samme for en stund siden.
Distrattos Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Hadde problemer med starten av BF2 at spillet tok ei stund i svart skjerm, før det egentlig spilte. Tok ofte Ctrl + Alt + Del, og deretter maksimerte vinduet igjen, og da starta det. Har også lest et sted for ei stund siden, husker ikke helt, men det var noe at man måtte ha standard 60Hz for å starte spillet.
Andeby Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Prøv å laste ned nyeste patchen, det kan ordne på sånne problem.
NightWolfie Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Anyways trådstarter, jeg hadde samme problem og fant ut av det ved å trykke alt+tab for så å se at windows firewall blokkerte det som noen tidligere her i posten nevnte. Prøv dette Hm, sjekk om det ikke er din brannmur som forhindrer programmet i å starte. Mener å huske at det var det som var problemet da jeg slet med det samme for en stund siden. 7603028[/snapback] Jeg hadde Windows Firewall, men mener å huske at da jeg hadde ZoneAlarm så kom den samme meldingen. Skru av firewall i det hele tatt
ttt Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Ein del off topic prat er fjerna. Ingen grunn til å krangle om all slags småting. Hugs retningslinjen #1 og #2. Tråden flyttast og til Battlefield-kategorien. Der er det fleire tråder som kan vere til hjelp for trådstartar. Til dømes stickyen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=477069&hl= Du kan finne fleire ved å bruke søkemotoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå