ernie_g Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 fins det en hurtigtast for IE eller firefox?
theDurkan Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Hurtigtast til hva? Starte programmene fra tastaturet?
ernie_g Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Skrevet 26. desember 2006 ja bare for å få startet det fra skrivebord for eksempel..
Dimanche Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Det går uansett ann å finne et gratisprogram som du kan gjøre det med.
theDurkan Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Starte det fra skrivebord? Link til IE kanskje? :S Fant denne etter et søk på google, vet ikke helt om det hjelper http://support.microsoft.com/kb/310417
halnes1 Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Du kan kjøpe deg et slikt tastatur , er bare å klikke på HOME knappen så kommer internett opp på startsiden. https://prisguiden.no/product.php?productId=19821
JohndoeMAKT Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Hei, om du overlever det vil jeg bare mase litt først. Internett er ikke bare WWW og er hvertfall ikke et program du kjører på maskinen din. Internett er enkelt sagt et digert fysisk nettverk av datamaskiner og kommunikasjonssystemer som snakker og virker sammen vha definerte protokoller. Har du ADSL eller en annen type bredbånd i Norge er du alltid tilkoblet internett. Internet Explorer og Firefox er browsere som leser WWW-sider via internett, men det er bare en liten del av det internett er. ----------- Mixel sin løsning fungerer i de fleste tilfeller og anbefales å prøves ut først, men et alternativ som jeg benytter meg av er å legge en snarveil med et enkelt navn i path som jeg så kjører vha WIN+R. Enklere forklart, jeg lager en snarvei til programmet som jeg så f.eks legger i Windows-mappa. Om du vil ha en snarvei til Internet Explorer kan du f.eks kalle den "ie", er det til Photoshop kan den hete "ps" og Filezilla "fz". Med denne snarveien i Windows-mappa trykker du WIN-knappen (mellom CTRL og ALT) og R samtidig for å få frem "run" vinduet. Skriver du der "fz" og trykker enter vil så Filezilla kjøre. Dette er veldig greit om du til vanlig bruker en stor mengde programmer og ikke ønsker å klikke rundt i startmenyer eller ha store ikonlister som tar plass og forstyrrer. En litt bedre løsning som er bedre mtp den dagen du skal bytte til en ny installasjon av Windows er å legge alle snarveiene i en egen mappe som f.eks c:\snarveier\ og så legge denne mappa inn i path ved å trykke WIN-PAUSE, advanced, environment variables. Rediger variablen "path" for alle eller enkel bruker ved å så legge til ;c:\snarveier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå