Gå til innhold

Ny telefon til cirka 2000 kroner

kremt

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvordan gjøres dette?

Vill prøve :love:

Du går inn HER. DErsom du aldri har gjort det før - anbefaler jeg at du ser på "tuorial" videoen først..

Lykke til!

(PS: Gjør alt "etter boka" - så slipper du kluss =)

7598804[/snapback]

takk så meget.

Hva blir min K610i oppgradert til da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men folkens, tror jeg har kommet på litt andre tanker jeg egentlig...

Har funnet ut at det kan være praktisk med en flippmobil, beskyttet skjerm blant annet, + at K610 har litt dårlig skjerm, mangler radio og at jeg ikke har bruk for 3G.

Har derfor funnet frem til denne telefonen:

Nokia mobiltelefon

Pluss denne: Minnekort

Og denne: Datakabel

Er jeg på villspor nå? :dontgetit:

Skrevet

Du linker til feil telefon i Prisguiden, Panserhansa.

Kremt, er en god telefon det der. Er 99 % sikker at datakabel følger med i pakken. Eller tar jeg helt feil nå?

Vil anbefale og kjøpe minnekort på samme butikk som telefonen, uansett hvilken butikk du velger. For det du lille du sparer på og kjøpe billigeste minnekort, tas igjen på dobbel porto som vanlig.

Lykke til. :)

Skrevet

Personlig ville jeg ikke valgt den.

Hadde en samsung e720 klapp mobil før denne(k610i). Og å flippe opp den greia vær gang det var noe, det ble slitsomt til slutt :blush:

Samt at den blir slitt i liminga der.

Skrevet

Jeg ser ikke helt problemet med å åpne og lukke den.

Ser stilig ut gjør det også :yes:

Samt at det ikke tar noe lengre tid enn å sette på / skru av tastelåsen :)

Skrevet
Du linker til feil telefon i Prisguiden, Panserhansa.

Kremt, er en god telefon det der. Er 99 % sikker at datakabel følger med i pakken. Eller tar jeg helt feil nå?

Vil anbefale og kjøpe minnekort på samme butikk som telefonen, uansett hvilken butikk du velger. For det du lille du sparer på og kjøpe billigeste minnekort, tas igjen på dobbel porto som vanlig.

Lykke til. :)

7617729[/snapback]

har du sett.. prøver å være lur men nei.. :no:

nei det var ikke mange kr du sparte 50 lapp vis du kjøper fra Utenabonnement.no

Skrevet

Kjøp K610I til 1kr med djuice controll, du betaler 200 kr i mnd, og ringer for samma beløp, 30 gratis sms+ 10 mms i mnd. Jeg kjøpte den, fornøyd også fornøyd med abonomente. Tror du kan kjøpe fra djuice.no

Skrevet
Bump....

Trenger hjelp folkens, andre alternative klappmobiler?

Lyst å bestille i kveld serru :dribble:

7626406[/snapback]

Hva er det du ikke liker med Nokia 6131 da? Hvis du vil ha andre alternativ mener jeg... Tror du hadde blitt fornøyd med telefonen jeg. :)

Skrevet
Hva er det du ikke liker med Nokia 6131 da? Hvis du vil ha andre alternativ mener jeg... Tror du hadde blitt fornøyd med telefonen jeg. :)

7627353[/snapback]

Tenkte bare hvis noen har andre alternativer som er bedre telefoner / passer bedre for meg :)

Ellers syns jeg skjermen på 6131 ser helt fantastisk ut.

Gleder meg til å bestille og motta den, hvis dere ikke får overbevist meg til å kjøpe noe annet :=)

Skrevet

Skjermen på Nokia'en er veldig bra ja. Var og så på den for ikke så lenge siden. Kameraet er dårlig på den, men det vet du sikkkert. :)

Skrevet
KJØP Benq-Siemens EF81, en mye bedre tlf!

7629896[/snapback]

Og begrunnelsen for dette er?

Den har nok litt bedre kamera og 3G. Men jeg har hørt at veldig mange synest den er treg. Har du den selv?

Skrevet

Tok en titt på den, men den var cirka 1000 kroner dyrere enn Nokia`n, liker ikke designet, liker ikke merket, i tillegg var det mange som var misfornøyd med den.

Må jo innrømme at jeg har en liten Nokia-fantast inne i meg da :love::blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...