Dannylook Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Jeg lurte på om dere visste om noe sanger som man kan høre på når man er deppa, noe alla Johnny Cash - If you could read my mind? Takker for alle svar.
Deadringer Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Johnny Cash - Hurt Rammstein - Stirb Nicht Vor Mir
fffuuu manchu Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Når man er deppa, burde man ikke høre på oppløftende sanger, slik at man føler seg bedre?
Loerand Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Nope, bare en midlertidig løsning det. Bedre å få kjørt det ut hardt. Klassikere som "Tears in Heaven" og "Everybody hurts" kommer du langt med.
Zethyr Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Opeth - To Bid You Farewell Opeth - Credence Opeth - Death Whispered A Lullaby Opeth - In My Time Of Need Opeth - To Rid The Disease Alle sangene er rolige og akustiske (for det meste), med en utrolig tårefremkallende stemning.
stoltz Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Immortal Technique - You Never Know .. for de som er glad i hardcore rap.
razh0r Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Gary Jules - Mad World Moneen - There Are A Million Reasons For Why This May Not Work... And Just One Good One For Why It Will Goo Goo Dolls - Iris
Erlendz Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 (endret) Anathema - One Last Goodbye Anathema - Are You There? Anathema - Flying Anathema - Anyone, Anywhere Anathema - Temporary Peace Anathema - Inner Silence Anathema - Shroud Of False Endret 26. desember 2006 av qweac
anietsoj Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Goo Goo Dolls - Name Enrique Iglesias - Hero Eminem - When I`m Gone (hør på teksten) Blink 182 - Adam`s Song (får litt "jeg-er-alene" følelse av den, vanskelig å forklare )
oOF Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Soundgarden - overfloater samma band - zero chance
H-e-l-l-o Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 A View From Nihil - Mayhem, eller Deathcrush, - også av Mayhem.
Niskivara Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Hank Williams: - I'll Never Get out of this World Alive - Alone and Forsaken - Ramblin Man + Et tonn andre Willie Nelson - Blue Eyes Cryin in the Rain - Sad Songs and Waltzes. + Et tonn andre Bonnie Prince Billy: - Black - I See A Darkness + Et tonn andre Judas Priest: - Here Come the Tears The Streets - Dry your Eyes Living Colour: - Nothingness Johnnie Cash: - Long Black Veil + Et tonn andre Nick Cave and the Bad Seeds: - The Weeping Song - The Ship Song - Lay Me Low + Et tonn andre Brian Eno - Spider and I (Plus hele B-siden av Before and After Science) Leonard Cohen: - Avalanche - Take This Waltz - Famous Blue Raincoat + et tonn andre Chet Baker: - My Funny Valentine + Alt han synger på. Tom Waits - Ol' 55 - Postcard from a Hooker in Indianapolis + et tonn andre Mye mer. Er ikke sikker på om jeg husket alle sangnavnene helt rett, men dette er noe av min favoritt grinemusikk.
Søppelsveitt Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Sjekk: - denne - denne - denne - denne - denne - denne - og denne
vasp Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Drive-By Truckers med sangene "Danko - Manuel" og "Goddamn lonely Love"
Propaganda Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Notting Hillbillies-Feel like going home ^^ en av de mest såre sangene jeg veit om. Nå har jeg ett veldig personlig forhold til den sangen, men jeg syns likevel den er verdt å nevne.
Dernel Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Shayne ward - no promises Eller noen Ronan keating sanger
sh- Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 slik som jeg føler meg nå blir det for sterkt for meg, å høre Don't Cry av Guns N' Roses.
Anbefalte innlegg