Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Anbefaling av barbermaskin


KjellV

Anbefalte innlegg

Jeg er lei av å barbere meg, og det pleier å bli en stund mellom hver gang nå. Tenkte derfor på å skaffe meg en barbermaskin som jeg kan bruke til hverdags, og heller bruke høvel når det skal være skikkelig smooth.

 

Har ikke noe spesielt pristak, det viktigste er at den er god.

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er lei av å barbere meg, og det pleier å bli en stund mellom hver gang nå. Tenkte derfor på å skaffe meg en barbermaskin som jeg kan bruke til hverdags, og heller bruke høvel når det skal være skikkelig smooth.

 

Har ikke noe spesielt pristak, det viktigste er at den er god.

7578685[/snapback]

 

Elkjop har en veldig god til prisen, en philips til 300kr.

Lenke til kommentar
Jeg er lei av å barbere meg, og det pleier å bli en stund mellom hver gang nå. Tenkte derfor på å skaffe meg en barbermaskin som jeg kan bruke til hverdags, og heller bruke høvel når det skal være skikkelig smooth.

 

Har ikke noe spesielt pristak, det viktigste er at den er god.

7578685[/snapback]

 

 

Jeg gjør akkurat det, og er fornøyd med min Coolskin med sånn Niva-stasj inni som KAN brukes i dusjen (sart hud, får lett kviser og rød irritert hud av maskin, men med denne nye har det ikke vært noe problem)

Lenke til kommentar

Fikk en phillips coolskin 6707 selv til jul. Har bare prøvd bruttern sin fordi jeg vurderer å bytte. Blir nemlig sår på halsen + man må barbere mot hårvekst-retningen for å få det smooth (da blir det smoothere enn med høvel, riktignok). Med hårretning ble dårlig i forhold til høvel. Synes også det tok lang tid for å barbere hele ansiktet, bruker kortere tid med høvel faktisk. Særlig på halsen er det vanskelig, og får ikke barbert skikkelig kort og jevnt.

 

Fulgu; hvordan bruker du maskinen, siden du opplever den så smooth? Må jo være noe jeg gjør som er helt på trynet her :!:

 

Har du 6707 eller 7xxx modellen? Lurer på om jeg skal bytte og betale mellomlegg for den. Vet du hva nye beholdere med fuktighetskrem koster? Går jo endel med hvis man skal ha litt smoothness.

Endret av eternal
Lenke til kommentar

Husker ikke modellnummeret i farta.

 

At det ikke blir like smooth som med høvel tar jeg som en selvfølge, tror ikke jeg påsto det. Men til hverdagslig bruk holder det lenge, og jeg blir mindre irritert i huden av denne maskinen enn med høvel, så den drar jeg bare frem til lystige lag.

 

Sparer kanskje ikke så veldig mye tid, men det tar seg jo opp med tiden da. Jeg synes det er greit å slippe å konsentrere meg så tidlig på morgenen, med maskin fyker jeg bare over det i dusjen. (Prøv i dusjen, da er hårene litt mykere og, kanskje blir du mindre irritert.

Tror de fuktighestgreierne ligger på ca 80 spenn, jeg fikk med noen ekstra, tror jeg så en prislapp der.

 

For et langt svar om noe uintresangt jeg ikke har så mye greie på fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...