Gå til innhold

Treng rask og enkel mobil!


Rhodium

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Eg treng ein telefon som fyrst og fremst har desse eigenskapane:

 

- God kvalitet (skal helst holde lenge :) )

- Rask (respons når eg skriv og navigerer i meny)

- Stor skjerm (vil helst sjå heile meldinga i ein skjerm, sjølv om den kanskje er litt lang)

- Pris omkring 1000 til 2000 kr

 

Etter ein del dyre og eksklusive mobiler fant eg ut at det eg egentlig bruker mobilen til, er å ringe og sende sms. Trudde då eg gjorde et godt kjøp då eg kjøpte den billige Siemens AF51, men fant fort ut at denne er altfor treig for meg når det kjem til skriving og bruk av menyen. I tillegg viser den veldig få og små linjer når eg skriv sms. :hrm: Er derfor igjen på utkikk etter ny mobil!

 

Så det eg egentlig ser etter er ein veldig enkel, men likevel rask mobil som er veldig god til sms-skriving! :thumbup:

 

Har noken eit tips til kva mobil som kan passe for meg?

Endret av Rhodium
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SE k610i

 

emkel, grei og bilig.. den er også den biligste 3g du får nå.. og den er vert prisen.

 

jeg er vertfall veldig fornøyd med den

7578056[/snapback]

 

Jeg anbefaler også K610i, beste mobilen jeg har hatt! :love:

7578300[/snapback]

bra andre liker den og, og grats med ny her på forumet :D så du rega deg i dag og ditt føste inlegg, håper du trives her..

 

-------------Marius------------- her hygelig

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...