Gå til innhold

Total War: Argh, dumme alliansebrytere


Anbefalte innlegg

Men det som er litt kult også er når de ber om fred, er å kreve en region i byttehandel for freden. De er som regel villig til nesten hva som helst når det er de som tilbyr fred.

7712793[/snapback]

 

Spiller HRE (VH/VH): Danmark ba om fred og jeg prøvde å kreve Hamburg for å gå med på det, men da ville de ha 800 floriner i 8 turer av meg i tillegg, det syntes jeg var litt drøyt så jeg gikk med på fred for 2000 floriner fra dem. Så de gir ikke bort en region helt uten videre.

 

Forrige gang jeg gikk med på fred med dem fikk jeg Magdeburg som de nettopp hadde tatt fra meg, tilbake. Dette var en mye mindre utviklet region enn Hamburg. Har nok endel å si hvor utviklet regionen er.

Endret av magicgunnar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruk denne mod'en for å få en bedre AI:

http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=75411

7762127[/snapback]

 

Må innrømme at jeg er litt skeptisk til modder, lastet ned en til den originale MTW som skulle gjøre AI'en bedre. Den ble bare mer aggressiv, med det resultat at jeg fikk forsvare meg mye oftere enn før! Så før jeg laster ned en mod, så vil jeg ha en god utgreiing fra noen som har testet den godt og kan fortelle detaljert om fordeler og ulemper. Av og til kan en mod gjøre det vanskeligere for noen men lettere forandre basert på taktiske valg og spillestil.

Lenke til kommentar

Folk glemmer en veldig viktig ting i spillet. AI, akkurat som oss prøver å vinne spillet. Tittelen er "Total War", det skal, og vil ikke bygge på realisme.

 

AI kan lett modifiseres, slik at den ALDRI angriper deg om dere har good relations. Skal ikke gå innpå hvordan det gjøres, da kan dere spørre på www.twcenter.net veldig bra side ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...