tom waits for alice Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 (endret) Lenge siden jeg har spilt Oblivion nå, og fikk lyst til å begynne igjen. Så jeg var inne og kjøpte de siste offisielle plug-ins. Men det går heller dårlig å installere dem. Jeg dobbeltklikker exe-filen, den starter greit og valideringsbildet kommer opp. Inn med koden og videre, og får beskjed om at valideringen gikk OK. Men så er det full stopp. Om jeg titter i bakgrunnen ser jeg "Starting Installshield Wizard" progress bar stå på ca 100%, men ingenting skjer. Titter jeg på task manager står det "Not responding" på den. Har prøvet med både Spell Tomes og The Vile Lair. Akkurat det samme skjer med begge. Og ja, jeg har installert patchen til v1.1.511 og det fungerte greit. Noen tips? Linker til poster som diskuterer dette? EDIT: Jeg fant løsningen. Lar tråden være siden andre kan ha samme problemet: Brukerkontoen jeg vanligvis bruker på denne maskinen har en norsk bokstav i seg. (æøå). Etter et tilsvarende problem med en Battlefield II patch opprettet jeg en bruker med navn uten æøå. Med denne brukeren fungerer installasjonen helt fint. Geir Endret 25. desember 2006 av tom waits for alice
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå