Gå til innhold

Klarer ikke å logge meg på msn.

stbe

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

HEi... Når jeg starter msn så er alt fint. Men når jeg skal logge meg på med brukernavn og passord så henger msn seg.... dvs. at når jeg skriver inn brukernavn så kommer det ikke noe før 15-20sek. Og den vill ikke logge seg på. fikk problemet når jeg installerte MSN Live, men har avistallert det og senere installert både msn7 og 7.5.

HJELP! noen gode tips?

PS! Vet ikke om dette er rette plassen for dette spørsmålet.....

Mvh Stian

Endret av stbe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.... Har reinstallert Messenger Live, og nå har jeg slettet den. Har senere prøvd og installert MSN 7.5 og 7.0. Har samme problemet enda. ingenting funker. Men jeg har den gamle Messenger'en, den som lå inne på pcen... Den funker helt fint. Men er litt kjedelig å kun ha den gamle. Klarer ikke å avinstallere den.

Skrevet

Takk for løsningen. Kan prøve og teste dette programmet.... men er egentlig litt "fan" av MSN. Men hadde egentlig håpet å få msn til å funke ser du...

Skrevet
Ok... men har du noen gang fått fikset problemet?

7575316[/snapback]

nei, har ikke det... er nok slik med de fleste vil jeg tro, har en high-end pc, men det skjer allikevel... bare du lar være å klikke på noe eller røre musen mens msn logger på så skal det nok gå greit :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...