stbe Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 (endret) HEi... Når jeg starter msn så er alt fint. Men når jeg skal logge meg på med brukernavn og passord så henger msn seg.... dvs. at når jeg skriver inn brukernavn så kommer det ikke noe før 15-20sek. Og den vill ikke logge seg på. fikk problemet når jeg installerte MSN Live, men har avistallert det og senere installert både msn7 og 7.5. HJELP! noen gode tips? PS! Vet ikke om dette er rette plassen for dette spørsmålet..... Mvh Stian Endret 25. desember 2006 av stbe
nabbskall Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 har samme problemet selv, er et msn-bug.. fikk det og selv etter å ha installert msn live
stbe Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 Ok... men har du noen gang fått fikset problemet?
stbe Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 Ja.... Har reinstallert Messenger Live, og nå har jeg slettet den. Har senere prøvd og installert MSN 7.5 og 7.0. Har samme problemet enda. ingenting funker. Men jeg har den gamle Messenger'en, den som lå inne på pcen... Den funker helt fint. Men er litt kjedelig å kun ha den gamle. Klarer ikke å avinstallere den.
stbe Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 Takk for løsningen. Kan prøve og teste dette programmet.... men er egentlig litt "fan" av MSN. Men hadde egentlig håpet å få msn til å funke ser du...
Tordenflesk Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Du kan like greit venne deg av med Messenger. Når du bytter begynner du ofte å lure på om du i det hele tatt er kobla til fordi du ikke har hatt problemer på en stund
loathsome Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Har brukt WLM siden det har kommet ut, og her er antall problemer jeg har møtt på: 0. Ser hvor all klagingen kommer fra.
Tordenflesk Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Ser hvor all klagingen kommer fra.Venste? eller kanskje bakfra?
nabbskall Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Ok... men har du noen gang fått fikset problemet? 7575316[/snapback] nei, har ikke det... er nok slik med de fleste vil jeg tro, har en high-end pc, men det skjer allikevel... bare du lar være å klikke på noe eller røre musen mens msn logger på så skal det nok gå greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå