Gå til innhold

Hjelp til I-Tunes

augulv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :D

Jeg laster ned sanger til min nye I-pod fra Limewire. Jeg laster ned ganske mange så jeg vet ikke hvem som er nye men er det noen som vet noe om hvordan de sangene jeg laster ned på Limewire kan gå direkte inn på Itunes?

Takk for svar

God jul! v :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er jo bare å dra sangen fra limewire til biblioteket?

Er ihvertfall det jeg gjør.

7574791[/snapback]

Det gjør jeg å vet du hvordan man gjør så de går automatisk over til itunes?? :)

Skrevet
Aple :thumbdown:

7580527[/snapback]

Aple har jeg ikke hørt om, men kan godt hende det ikke er noe bra.

Apple derimot, er et firma som har utrolig mange gode produkter, og er verdenskjent for sine pc'er og mp3 spillere.

Synes selv at iTunes er lett å bruke, samt har mange forskjellige gode egenskaper :)

Skrevet
Når limewire og iTunes kjøres samtidig dukker jo Limewire-biblioteket opp i Itunes automatisk.

7581569[/snapback]

jepp, det gjør det her ivertfall. Men det funker ikke på de aller elste Itunes.

Skrevet (endret)

Jeg anbefaler deg ikke å bruke iTunes egentlig. Det finnes faktisk andre programmer til å overføre sanger med. Satt å prøvde iTunes i går kveld og det var bare møkka. Prøvde å overføre sanger til Ipoden min, men det fungerte dårlig. Avinstallerte iTunes og installerte den nyeste Winampen istede. Der fikk jeg iallefall overført noe, men det ble allikevel ikke helt riktig og jeg liker da heller ikke Winamp 5, så det ble ikke riktig for min del. Uannsett jeg anbefaler deg å avinstallere iTunes så fort som mulig. Bare møkka etter min mening.

Endret av wil
Skrevet

Problemene ligger mer i når man bare vil overføre enkeltlåter, ikke vil ha hele biblioteket over eller bruker den mellom ulike pcer uten å overskrive alt som ligger på poden fra før av.

Godt mulig det bare var vi som slet jævlig med å overføre noen sanger fra min maskin til en kompis sin Ipod han hadde lagt inn sanger på fra sin egen pc :p

Skrevet

Jaja, uannsett. Jeg og iTunes ble aldri venner, derfor var jeg veldig glad når jeg kunne fjerne den å hadde funnet en annen måte å få overført musikken min til Ipoden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...