Gå til innhold

GoW- Plages med Boss!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som har klart å ta Raam på insane alene? :hmm: Er det mulig?

7575752[/snapback]

kannke være mulig, sliter med han på hardcore jeg...

knertan på casual med pistol(hadde ikke igjen noe skudd i rifla/maskingeværet sju :innocent: ) ehem...bommet? ja :blush:

Skrevet

7575752[/snapback]

knertan på casual med pistol(hadde ikke igjen noe skudd i rifla/maskingeværet sju :innocent: ) ehem...bommet? ja :blush:

7575803[/snapback]

Coop :D Da er det dritlett. På Casual slet jeg med han alene, men når jeg prøvde coop, så tok vi han på første forsøk.

Skrevet
Coop :D Da er det dritlett. På Casual slet jeg med han alene, men når jeg prøvde coop, så tok vi han på første forsøk.

7575943[/snapback]

Ja, ikke sant. Derfor lurer jeg på om det er noen som har klart det alene... :ph34r:

Skrevet
har selv en 360 å den bler ikke veldig mye brukt kan du si. Er nesten ingen bra spill til den med meget god gameplay å som gjør at du sitter å spiller en del timer i strekk. Skal du ha god spillopplevelse så kjøper du heller en DS eller en Wii.  :thumbup:

7577704[/snapback]

7575943[/snapback]

Ja, ikke sant. Derfor lurer jeg på om det er noen som har klart det alene... :ph34r:

7585400[/snapback]

Hvis du søker etter RAMM her på forumet, så finner du flere som har klart det :) Men er nok anbefalt å være to gitt ;)

Skrevet

7575752[/snapback]

7575803[/snapback]

Det er mulig, men jeg døde ca 30 ganger tenker jeg.. tilslutt fikk jeg ham med rifle/granater og bue. Han ble stuck bak en av steinene.

Skrevet

Bruker du da bue på'n kun når han har kryll'ene rundt seg, eller ellers også? Buen gjør jo rimelig mye skade når man bare har fått stramma'n godt nok...

Skrevet

7575752[/snapback]

Det er fullt mulig. 24 headshot men sniperen så går det. Men aner ikkje hvor mange forsøk eg brukte. Viktig at du har buen og sniperen..

Skrevet
Bruker du da bue på'n kun når han har kryll'ene rundt seg, eller ellers også? Buen gjør jo rimelig mye skade når man bare har fått stramma'n godt nok...

7605212[/snapback]

Kun bue når han har kryll(du rekker nesten ikke et skudd til med bue, og du trenger bue(eller granat) for å få vekk kryll). Lå tilslutt bak en stein(nummer to fremover, på høyre side, siste på vogn nr 1), skøyt buen, vekk med kryll, tøm et magasin, helst med perfekt loading. Der han satt seg fast er et også mulig å hive granater mot en vegg som spretter tilbake på ham.

Husk at det er lurt å spenne buen blindt deretter poppe opp, sikte(lavt) og skyte.

Skrevet

Jeg og en kompis tok han på Insane i Co-op, da er det ikke så vanskelig. Det beste er hvis du har Torque Bow, og kompisen din Sniperen, da er det bare for deg å få kryllen vekk med buen, så kompisen din kan snipe han i hodet. :)

Skrevet

RAAM alene på insane er mulig, jeg tror faktisk det blir verre å komme gjennom togvogna med alle eksploderende wrethc'ene alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...