Gå til innhold

Ødelagt Joystick på w800 - Bruke olje ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, da har W800-en min vært ødelagt i laaang tid nå, da virket ikke opp eller ned og ikke til venstre.

Igår (Julaften ) fikk jeg et Torx sett av en kamerat, og da åpnet jeg telefonen, jeg har ikke noe garanti, så er ett fett..

Tok og blåste, og spraya multispray nedi joysticken, ble veeldig bra faktisk, men Multisprayen fra Biltema tørker veldig fort ut, og er dårlig på det.

Er det noe slags Olje jeg kan bruke ? Gir olje ? Orker ikke dra i butikken og kjøpe olje :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann, da har W800-en min vært ødelagt i laaang tid nå, da virket ikke opp eller ned og ikke til venstre.

Igår (Julaften ) fikk jeg et Torx sett av en kamerat, og da åpnet jeg telefonen, jeg har ikke noe garanti, så er ett fett..

Tok og blåste, og spraya multispray nedi joysticken, ble veeldig bra faktisk, men Multisprayen fra Biltema tørker veldig fort ut, og er dårlig på det.

Er det noe slags Olje jeg kan bruke ? Gir olje ? Orker ikke dra i butikken og kjøpe olje :/

7574042[/snapback]

olje faktisk :!: kan ikke det øddelege tlfen a? kan jo bruke lim å si at du så feil på flaska og spørre om ny;)

Skrevet

Smart du?

Har du faktisk sett en SE under overflaten ?

Jeg bytta fronten og joysticken til en K750I, og smørte opp dobbelt med Multisprayene, ser ut som den funker meget bra nå :)

Skrevet
Smart du?

Har du faktisk sett en SE under overflaten ?

Jeg bytta fronten og joysticken til en K750I, og smørte opp dobbelt med Multisprayene, ser ut som den funker meget bra nå :)

7575819[/snapback]

hehe nei har ikke sett under den. så multispray funker bra mot slitte joysticker? det må prøves;) takk :D

Skrevet (endret)

Hmm, multispray som i WD-40 eller CRC 525 ?

Hva me en som ikke etterlater seg en tørr overflate etter inntørkning som en blank luktfri universalolje?

Fås kjøpt på bensinstasjoner.

Evil Ice

Endret av Evil Ice
Skrevet
Bumper denne tråden jeg. Hvilken olje brukte du? Prøvde meg dem denne her (under) Men joysticken er fortsatt like dårlig.

7609276[/snapback]

Dette er ikke olje. Dette er elektronikk rens. Må innrømme at det leste jeg av labelen på boksen. :p

Den er god til å rense elektronikk med. Særlig på utsatte steder der det kan ha kommet skitt til.

Men i denne tråden fikk jeg inntrykk at det var snakk om olje, som i lubrikant eller smøremiddel. Så jeg venter spent på å høre hvilken olje det er snakk om...

Evil Ice

Skrevet (endret)

3 års garanti er det. Og ja, joystick problemer går som er garanti sak.

Åssen spray er det dere bruker? Navn? :) Trenger en liten overhaling på min k800i...

Endret av AnaXyd
Skrevet
Bumper denne tråden jeg. Hvilken olje brukte du? Prøvde meg dem denne her (under) Men joysticken er fortsatt like dårlig.

7609276[/snapback][/right]

den oljen funker til mye rart den blant annet skateboard (ja jeg har prøvd det hjullagret)crc burde du få taki og prøve , det holder blant annet et halvt år ihvertfall mener jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...