Gå til innhold

Div 360 utstyr!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har GeOW og RS:Vegas, skal skaffe meg flere spill etter nyttår ;)

Skal også skaffe meg 12 mnd live. Wireless nettwork adapter er unødvendig i og med at TV'en står ved routeren.

 

Men tilbake til emnet, er det noen som vet om en plass som selger trådløse kontrollere til 360 billigere enn komplett? Og hvilke kabler er å anbefalle for best mulig bilde og digital lyd?

 

William :)

Lenke til kommentar
Jeg har GeOW og RS:Vegas, skal skaffe meg flere spill etter nyttår ;)

Skal også skaffe meg 12 mnd live. Wireless nettwork adapter er unødvendig i og med at TV'en står ved routeren.

 

Men tilbake til emnet, er det noen som vet om en plass som selger trådløse kontrollere til 360 billigere enn komplett? Og hvilke kabler er å anbefalle for best mulig bilde og digital lyd?

 

William :)

7574741[/snapback]

 

Ca 300 kr på play-asia.com. Husk å be de om å sette ned verdien på pakken til under 25$.

Lenke til kommentar
Premium seff :)

7572975[/snapback]

Siden du har Premium pakken, så følger det med komponent kabler til HD-TV. Denne kontakten er det også digital optisk ut på.

 

Hvis du vil ha enda bedre bilde, kan du kjøpe en VGA kabel, men komponent kabelen holder i massevis til en 32". Spesielt siden du ikke har en high-end TV =)

 

Er ikke 100% sikker på om det er komponent inngang på TVen din da, dette kan du sjekke selv. Hvis det er tre plugger som er rød, grønn og blå, har du det. Hvis ikke må du kjøpe VGA kabelen.

Lenke til kommentar
Du må ha Xbox 360 wireless network adapter og 12 månder live!

 

Og så må du skaffe deg noen bra spill!!

7572985[/snapback]

 

Unnskyld, men hva er vitsen med å brukte nesten 700kr på et adapter, når man kan få en kabel for ca. 100kr på Elkjøp?

7575247[/snapback]

Det kommer ann på hvor langt unna du har nettet. Fks. Jeg har Xboxen min nede i kjellern og nettet oppe!

Lenke til kommentar
Du må ha Xbox 360 wireless network adapter og 12 månder live!

 

Og så må du skaffe deg noen bra spill!!

7572985[/snapback]

 

Unnskyld, men hva er vitsen med å brukte nesten 700kr på et adapter, når man kan få en kabel for ca. 100kr på Elkjøp?

7575247[/snapback]

Det kommer ann på hvor langt unna du har nettet. Fks. Jeg har Xboxen min nede i kjellern og nettet oppe!

7575350[/snapback]

 

Bare lage et lite hull i gulvet/taket det :p Det er 2 rom mellom nettet og meg, så jeg har lagt den ledning gjennom loftet :)

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis.

 

Det som er dyrt er ikke nødvendigvis bra.

 

Det prøver jeg å få en masse kompiser til å fatte, de kjøper det dyreste, og blir skuffet når jeg fremdeles har bedre enn de :p

 

Gullkabler er det allerede i komponentkablene til MS, skjerming også =)

 

Folk som har sammenlignet kablene, ser ikke så mye forskjell på kablene. Men så klart, har du 100" lerret og HD 1080p prosjektor så kjøper man jo Monster VGA kabelen, for å unngå eventuelle kvalitetstap.

Det sies også at forskjellen merkes på skjermer som er 40-50"+.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

til X360 ville jeg ha gjort følgende:

 

fått til nettverk (enten via trådløst eller kablet)

kjøpt ekstra trådløs kontroll

kjøpt meg et sånt "play and charge" kit pluss en ekstra batteripakke til den ekstra kontrollen

fått meg xbox live gold

kjøpt masse gode spill

 

og så satt meg ned og spilt...

Lenke til kommentar

Jeg sitter med en philips 42" plasma. Den har ikke komponent innganger. Ble anbefalt å kjøpe scart kabelen da dette skulle gi bedre bilde. Så kommer jeg plutselig på at jeg har jo søren meg en vga inngang som jeg tidligere har brukt til å koble pc'en til. Vil jeg merke stor forskjell om jeg kjøper meg en vga kabel istedenfor scarten? Er det verdt det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...