Gå til innhold

Fristelse (r) - kritikk ønskes

olar0701

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ligger litt sjarm i refleksjoner fra rødvinsglass, men her syns jeg det blir litt i overkant mye, samt at de små lysflekkene ikke helt faller i smak hos meg. Bra du har en diffus bakgrunn som likevel er akkurat tydelig nok til at man kan se hva den er, mens glasset er i fokus. Ville dog selv ha forsøkt å fjerne noen av lysflekkene, ettersom de lett kan stjele mye oppmerksomhet. (Det sies vel også at noen bakgrunner bør være ute av fokus for ikke å tiltrekke seg oppmerksomhet - det gjør den bakgrunnen her, men det av ganske andre grunner som vi alle vel kan tilgis for?) Fint bilde, med unntak av lysflekkene, altså.

Takkfor tilbakemeldinger. Refleksene i glasset trekker kanskje litt ned, men samtidig inneholder glasset enkelte detaljer som kanskje gir bildet litt "liv"?

Her er refleksene litt dempet/fjernet. Bedre?

7572643[/snapback]

Fint bilde :)

Ikke så glad i vin, men de dame beina kunne jeg godt sett ann litt nærmere ;)

Her er refleksene litt dempet/fjernet. Bedre

Absolutt! Vil samtidig gi ros for at du ikke har hovedmotivet midt i bildet. Ikke bare fordi det er i overkant klisjé og skaper dårlig spenning av at motiver som regel sentreres, men fordi det her tillater bakgrunnen å komme bedre til syne. Bra arbeid!

Her er refleksene litt dempet/fjernet. Bedre

Absolutt! Vil samtidig gi ros for at du ikke har hovedmotivet midt i bildet. Ikke bare fordi det er i overkant klisjé og skaper dårlig spenning av at motiver som regel sentreres, men fordi det her tillater bakgrunnen å komme bedre til syne. Bra arbeid!

7573120[/snapback]

Takker og bukker og takk for gode tips

Ellers så var det en ganske kul ide =) men likte ikke komposisjonen helt =P

7575215[/snapback]

Tips til forbedring av komposisjon?

7575336[/snapback]

Jeg ville ha prøvd å fått med hele vinglasset og "speilvendt" bakgrunnen slik at benene går i en diagonal fra vinglasset og ikke mot/tvers over. På en måte :p Jeg mener også at det hadde sett bedre ut om vinglasset ikke hadde overlappet benene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...