Gå til innhold

N73 og navnevisning i innboksen


larskt

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har følgende problem:

1. Jeg fikk en melding fra en jeg ikke hadde nummeret på.

2. Lagret nummeret i telefonboka

3. Telefonen viser fortsatt bare nummeret og ikke navnet på personen i innboksen.

Vil den bare vise navnet på nye meldinger jeg får etter at navnet er lagret, eller hva skjer? Virker merkelig.

 

Problem 2:

Vel ikke akkurat noe stort problem, bare litt irriterende. Jeg har bedt om at alle navn i adresseboka skal vises med fornavn så etternavn. Likevel viser telefonen navnene i omvendt rekkefølge i meldingsinnboksen.

 

Men da jeg sendte en melding til en person ble det vist slik jeg ønsket: med fornavn først og så etternavn i sendt-boksen? Er det bare hipp som happ hva som skjer her, eller går det an å stille inn dette noe sted?

 

Mvh

Lars

Endret av larskt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-5dhrKosa
Hei.

 

Har følgende problem:

1. Jeg fikk en melding fra en jeg ikke hadde nummeret på.

2. Lagret nummeret i telefonboka

3. Telefonen viser fortsatt bare nummeret og ikke navnet på personen i innboksen.

Vil den bare vise navnet på nye meldinger jeg får etter at navnet er lagret, eller hva skjer? Virker merkelig.

 

Problem 2:

Vel ikke akkurat noe stort problem, bare litt irriterende. Jeg har bedt om at alle navn i adresseboka skal vises med fornavn så etternavn. Likevel viser telefonen navnene i omvendt rekkefølge i meldingsinnboksen.

 

Men da jeg sendte en melding til en person ble det vist slik jeg ønsket: med fornavn først og så etternavn i sendt-boksen? Er det bare hipp som happ hva som skjer her, eller går det an å  stille inn dette noe sted?

 

Mvh

Lars

7569793[/snapback]

 

Jeg har faktisk samme problemer. Tipper vi må tolerere problem 1. Problem 2 har jeg ingen anelse om, men jeg har ikke funnet ut hvordan dette kan fikses.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Har følgende problem:

1. Jeg fikk en melding fra en jeg ikke hadde nummeret på.

2. Lagret nummeret i telefonboka

3. Telefonen viser fortsatt bare nummeret og ikke navnet på personen i innboksen.

Vil den bare vise navnet på nye meldinger jeg får etter at navnet er lagret, eller hva skjer? Virker merkelig.

 

Problem 2:

Vel ikke akkurat noe stort problem, bare litt irriterende. Jeg har bedt om at alle navn i adresseboka skal vises med fornavn så etternavn. Likevel viser telefonen navnene i omvendt rekkefølge i meldingsinnboksen.

 

Men da jeg sendte en melding til en person ble det vist slik jeg ønsket: med fornavn først og så etternavn i sendt-boksen? Er det bare hipp som happ hva som skjer her, eller går det an å  stille inn dette noe sted?

 

Mvh

Lars

7569793[/snapback]

 

Jeg har faktisk samme problemer. Tipper vi må tolerere problem 1. Problem 2 har jeg ingen anelse om, men jeg har ikke funnet ut hvordan dette kan fikses.

7569812[/snapback]

 

Takk for svar. Jeg synes det er rimelig håpløst at vi skal tolerere dette. Når vi betaler tusenvis av kroner for en telefon er det minste jeg forlanger at jeg kan se hvem som sender meg meldinger ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...