GreenEye Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 (endret) Handler en del spill og diverse på nettet og har egentlig alltid lurt på hvordan det fungerer med den sikkerheten du har igjennom PayPal. De kan jo love på enkelte produkter opp i $1000 i sikkerhet. Vil det da si at hvis man ikke får kontakt med selger/ikke har fått produktet sitt innen rimelig tid (1-3 uker) da kan få pengene tilbakeført til sin konto? Har litt problemer med ett kjøp jeg har gjort på eBay nå. Er snakk om 1500kr for en HD DVD spiller til X360. Han reklamerer for den sikkerheten på sitt produkt. Kan jeg da, hvis jeg ikke får produktet av han, få pengene tilbake uten altfor mye brydderi? Noen som har gjort dette før som kan hjelpe meg med hvordan jeg går fram. Som sagt så er det ikke aktuelt enda, men det kan bli.. Noen som har stått ovenfor samme problem? Takk for tips og svar.. Endret 23. desember 2006 av GreenEye
sir-alex Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Det går sikkert hvis du sender klage mail til paypal osv osv. Lang prosess. Men det er bare å kjøpe fra en sikker Ebay-bruker! Du ser jo påp feed-backs! Hvis han har 100% positive og har solgt mange varer er det INGEN problem.
GreenEye Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 Det går sikkert hvis du sender klage mail til paypal osv osv. Lang prosess. Men det er bare å kjøpe fra en sikker Ebay-bruker! Du ser jo påp feed-backs! Hvis han har 100% positive og har solgt mange varer er det INGEN problem. 7565505[/snapback] Å hva mener du med mange varer da? 20? 100? 500? Burde jo være ganske sikker når han jeg handlet fra har 48 salg/kjøp og 100%
Artistic.Hipster Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Jeg har bare positive erfaringer fra ebay. Aldri opplevd noe problemer. 48 salg og 100% positiv er nok mer enn godt nok. Jeg har iallefall handlet fra folk med mye mindre feedbacks enn det
GreenEye Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 Jeg har bare positive erfaringer fra ebay. Aldri opplevd noe problemer. 48 salg og 100% positiv er nok mer enn godt nok. Jeg har iallefall handlet fra folk med mye mindre feedbacks enn det 7565596[/snapback] Det v ar visst han andre jeg kjøpte hos det. Kan jeg handler hos nå som jeg ikke får svar av har 400 og 99,3%.. Ikke så dårlig det heller. Irriterer meg når jeg ikke har fått svar på over ett døgn.. Han bor i USA, (tidssoner++) men alikevel..
MindTooth Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Tråden flyttes til Forum -> Programvare -> Nett-tjenester. Da Pay-Pal, på lik linje med eBay er en nett-tjeneste, og ikke et tilbehør til konsoll. Tråden flyttes!
GreenEye Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 Tråden flyttes til Forum -> Programvare -> Nett-tjenester. Da Pay-Pal, på lik linje med eBay er en nett-tjeneste, og ikke et tilbehør til konsoll. Tråden flyttes! 7565966[/snapback] Sånn så du er helt sikker på at ingen fler kan hjelpe meg med mitt problem! Takk..
MindTooth Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Minner om at moderators innlegg ikke skal kommenteres.. Men personlig har jeg god erfaring med Pay-Pal. Ikke gjennom eBay, men gjennom nettbutikker, som bl.a. Play-Asia, UI.WorldOfWar.net, osv. Og det vil alltid være en risiko å kjøpe varer over eBay. Lønner seg alltid å sjekke selgers score.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå