kiios Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 hei... jeg hadde ingen adre steder å poste dette,, så jeg poster det her... når man skal brenne en film som divx-cd ikke sant? på en cd... å jeg vil ta med flrere enn 1 subtitle.. men det står i boka som jeg fikk med når jeg kjøpte dvd spilleren, at subtitlen må være det samme som navnet på filen.. å det går bare med " .str " filer... vet noen hvordan jeg kan brenne en cd med flere subtiles med format " .srt " med samme navn på en cd eller? jeg sjønner ingen ting av det ass
larsli Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Du kan ikke ha mer enn en. Da må du isåfall bruke divx6 som støtter undertekster.
kiios Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Skrevet 30. desember 2006 Du kan ikke ha mer enn en. Da må du isåfall bruke divx6 som støtter undertekster. 7585009[/snapback] hva er divx6? men på dvder så er det flere enn 1 undertext da?
Torbjørn T. Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 DivX 6 er nyaste versjon av DivX. Du må ha DivX Converter, som er ein del av DivX Pro (koster $10) ser det ut som. DVDar er noko anna.
Torbjørn T. Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Trur det ja, men vil det fungere å spele av ein CD med ei MKV-fil, og vil spelaren oppfatte dei ulike undertekstane?
kiios Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Trur det ja, men vil det fungere å spele av ein CD med ei MKV-fil, og vil spelaren oppfatte dei ulike undertekstane? 7628444[/snapback] nei det står i boka til dvd spilerer at undertext filer må ha samme navn som video fila. vet ikke ass tror noen det går å ta flere mapper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå