Gå til innhold

Post dine CSS skins her! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bildene mine er faktisk fra source men måtte sette ned oppløsningen for maskina mi er så jævelig dårlig at den klarer ikke bedre :blush:

7836141[/snapback]

HAHAHA tror du jeg er helt bløkt eller :p

Vist det bilde er fra source, så er Subaru en Svensk bil :dribble:

Skrevet
Bildene mine er faktisk fra source men måtte sette ned oppløsningen for maskina mi er så jævelig dårlig at den klarer ikke bedre :blush:

7836141[/snapback]

Hvorfor lyve om noe slikt?

Vi ser det på HUD-en, vi ser det på radaren, og cs_assault ser IKKE slik ut i Source.

Skrevet

fy f*** det var fra 1.6, den stygge stygge kompissen min sa det var source. men i dag sa han at han hadde bare fiksa start menyen for å lure meg, syntes det ligna på 1.6 ja. han skal få juling da :devil:

Skrevet
fy f*** det var fra 1.6, den stygge stygge kompissen min sa det var source. men i dag sa han at han hadde bare fiksa start menyen for å lure meg, syntes det ligna på 1.6 ja. han skal få juling da  :devil:

7838303[/snapback]

så du har altså 2personligheter:S joda men lykke til med å banke deg selv ;)

Skrevet

okay okay gidder ikke å krangle mer med deg nå NadaX7.

For å gjøre en lang historie kort:

Jeg sa til kompissen min at jeg ville ha 1.6 eller source, han sa at han hadde lasta ned source og at jeg kunne få det hvis han fikk låne med seg maskina mi hjem en dag, det fikk han. Jeg hadde ikke sett bilder av source eller 1.6 før men hadde hørt at source hadde bedre grafikk, fikk igjen maskina der sto det counter strike source på ikonet. fikk også en masse skins som han sa var til source. derfor tok jeg bilder og la de inn her. noen dager senere sier han at han hadde bytta ut startup skjermen med soure og bytta ut alle navnene i spillet for å lure meg. hadde aldri jugd om at det var source hvis jeg ikke viste det

Skrevet
okay okay gidder ikke å krangle mer med deg nå NadaX7.

For å gjøre en lang historie kort:

Jeg sa til kompissen min at jeg ville ha 1.6 eller source, han sa at han hadde lasta ned source og at jeg kunne få det hvis han fikk låne med seg maskina mi hjem en dag, det fikk han. Jeg hadde ikke sett bilder av source eller 1.6 før men hadde hørt at source hadde bedre grafikk, fikk igjen maskina der sto det counter strike source på ikonet. fikk også en masse skins som han sa var til source. derfor tok jeg bilder og la de inn her. noen dager senere sier han at han hadde bytta ut startup skjermen med soure og bytta ut alle navnene i spillet for å lure meg. hadde aldri jugd om at det var source hvis jeg ikke viste det

7841155[/snapback]

så kansje du snakker sant, kansje ikke, :hmm: men men for la det ligge :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...