Jørnan Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Fikk et program som heter REALbasic555 med HjemmePC, og tenkte jeg skulle utforske det. Det står at du enkelt kan lage programmer uten programmerinskunnskaper. Ikke helt sant. Jeg har gjort masse rart, men forstår ikke hva jeg gjør Noen som har en guide til dette programmet og tips? Jeg har overhode ikke peiling, kan INGENTING. Så det må være noe helt nybegynner greier
Jaffe Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Bare navnet skremmer meg. Høres litt ... fjortis ut :/ Tror det er lurere å prøve et litt mer kjent språk.
Jørnan Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 Er ikke noe programmeringsspråk, er et program. Som programmerer for deg. Syns det høres for lett ut til å være sant, men vil prøve det. Men som sagt, forstår ingenting Vet heller ikke hvordan jeg får lagret prorammet som et vanlig program, og ikke et RealBasic prosjekt
The Ghost Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Det er jo Basic språket da Har den selv men har ikke prøvd den ennå da jeg ikke har hatt tid ! Sikker på at det ikke er noe på DVD'n da, om det ike er det så er det sikkert en link til en engelsk side som forklarer det
Opelmekk Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 sitter og leker med det programmet no eg. Får til lite selv, men en GOD start er å trykke F1. God JUl
ze5400 Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Prøvd det. Men må si at jeg foretrekker VB.NET tusen ganger mer en REALBasic. Det gode med REALBasic er jo at det er plattformuavhengig da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå