Gå til innhold

Test av Samsung SyncMaster 172T

Anbefalte innlegg

Skrevet

Test av Samsung SyncMaster 172T

Samsung har lenge levert gode LCD-skjermer av topp kvalitet og er en av verdens ledende produsenter når det gjelder nettopp denne typen skjermer. Vi har nå kikket på en av deres nyeste 17 tommers LCD-skjermer, SyncMaster 172T. Er denne skjermen verdt å bruke julegavebudsjettet på?

Les testen her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som ligger til venstre for analogkabelen med blå kontakter er en kabel med 3,5 mm jack i begge ender. Altså for å brukes fra lydkortet og inn i skjermen.

Jeg skulle nok lagt merke til om det lå en DVI kabel i esken. ;)

mvh

Thor-Egil

Skrevet

Det ligger en signalkabel til sammen med den som har to blå kontakter, ser tydelig at den har to store hvitekontakter i begge ender. I andre reviews av samme skjerm står det at DVI kabel inkulderes. Kanskje hw.no skal ta en titt til?

Skrevet

OK, sorry.

Tenkte ikke på det bildet der. Det bildet har vi lånt siden jeg ikke hadde kamera idet jeg pakket ut skjermen.

Jeg ble selv i tvil nå og måtte sjekke manualen om det egentlig skulle vært med. Det skulle det ikke.

Bra dere er våkne.

Her er et bilde fra manualen som følger med.

http://www.hardware.no/tester/skjerm/samsu...72t/manual.html

(bildene er ikke lagt ut, men man kan jo lese)

På den engelske manualen man kan laste ned fra nett så står det at det er med D-sub, mens DVI-kabel er optional. Dvs det finnes partier med og uten.

Uansett, denne skjermen som vi fikk levert til testing inneholder ikke denne kabelen.

Håper dette oppklarte ting.

mvh

Thor-Egil

• 4 uker senere...
Skrevet

Kjempe flott test! Men savnet noen bilder med skjermen i bruk, som f.eks i UT2003 og kanskje en DVD film(?).

Har bestilt skjermen fra MPX.no med en DVI kabel.

Blir en fin fin jul :wink:

Mvh

Jørgen Vik

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg likte denne skjermen veldig godt, men jeg vurderer å kjøpe meg en 19" istede. Vet noen om 191T er en en likså god skjerm som lillebroren dere har testet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...