Gå til innhold

WoWpeek.com: alternativ til Thottbot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hejsa.

Ja, undskyld vi trænger os på i jeres norske forum. :D

Vi har fuldt nøje med i de diskutioner der er omkring WoWPeek og det er meget spændende. Såfremt i måtte have nogle spørgsmål eller ønsker til WoWPeek så må i endelig spørge. Vi vil forsøge at være en aktiv del af de forskellige communities der eksistere rundt på internettet. Så derfor er vi også her nu.

Jeg håber i vil bruge WoWPeek også fremover. I kan altid fange os på [email protected]

:w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

allakhazam bruker jeg for å finne average AH priser på items. Thottbot til alt annet. Wowhead og wowpeak virker ved første inntrykk bra, men de burde skaffe seg average/median AH priser. :)

Endret av AvieN
Skrevet

For min del vil ingenting slå thottbot, men det er vel siden jeg har brukt dem i 2 år og 3 måneder nå :p

Thottbot er alltid raske med uploads av nye ting, men de var bedre før når Cosmo var den mest brukte addonen (pga cosmos hadde alltid en thottbot loader i seg, dermed var det ingenting som kunne slå den)

Skrevet
allakhazam bruker jeg for å finne average AH priser på items. Thottbot til alt annet. Wowhead og wowpeak virker ved første inntrykk bra, men de burde skaffe seg average/median AH priser.  :)

7607152[/snapback]

Det er jo så godt som umuligt. Du har langt over 100 forskellige servere, fordelt over hele verden. Der er priserne meget forskellige. Så en average, vil altid være meget misvisende. Jeg tror heller ikke på at Allakhazam's priser er specielt sigende på et lige nu og her billede. Derfor bliver det ikke aktuelt for WoWPeek at vise det.

Skrevet
For min del vil ingenting slå thottbot, men det er vel siden jeg har brukt dem i 2 år og 3 måneder nå :p

Thottbot er alltid raske med uploads av nye ting, men de var bedre før når Cosmo var den mest brukte addonen (pga cosmos hadde alltid en thottbot loader i seg, dermed var det ingenting som kunne slå den)

7607270[/snapback]

Hvis du har lagt mærke til det, så er Thottbot ved at være meget "outdated" - deres item er ikke længere opdateret, de mangler ikoner samt andet nyttig info. Tror de skal til og holde deres site meget mere opdateret hvis de skal forblive nr. 1 af database sites. Desuden syntes jeg helt personligt at der er alt for meget rod og snik snak på Thottbot.

Skrevet
Utfordring: Overbevis meg om at WoWPeek er bedre enn WoWHead :]

7614056[/snapback]

Som WoWPeek er lige i øjeblikket, så har vi mindre data end Wowhead. Det er fordi vores site kun er 20 dage gammel. Wowhead har eksisteret i meget længere tid. Så på det område kan vi ikke samligne os endnu.

Men af ting som jeg syntes er bedere end på Wowhead kan jeg nævne:

• Vi gør et stort arbejde i at skrive questguides, noget som ingen andet site gør.

• Vores site loader extremt hurtigt

• Vi har instance maps med guide til mobs

• Vi har en advanved item search som gør du kan finde specifice items

• Vores comment system er modereret, så vi ikke ender med en masse ligegyldige comment

• WoWPeek staff (mig) kommer ud blandt folk (jer) og deltager og snakker.

Vi arbejder stadig på en masse nye features vi lancere her i 2007, jeg kan nævne, Itemset visninger, guildprofiles, characterprofiles, guides til alle professions, generelle guides til spillet + mange flere nye ting.

Jeg vil ikke forsøge at overbevise dig om at vi er bedere end Wowhead, de 2 sites er vel gode på hver deres måde. Men jeg håber da at du fremover vil forsøge at bruge WoWPeek.com istedet for. :cool:

Godt nytår!

Skrevet (endret)

Den så faktisk bra ut. Likte godt kartene.

Problemet med Thottbot er at det er så altfor mye informasjon som ikke er veldig organistert. Virker som all infotmasjonen bare blir kasta inn i tilfeldige steder.

Problemet med Allakhazam er at jeg får vondt i øynene :(

edit: Kan dere gjøre det mulig å zoome litt på kartene?

Endret av VikingMyte
Skrevet

Problemet med Thottbot er at det er så altfor mye informasjon som ikke er veldig organistert. Virker som all infotmasjonen bare blir kasta inn i tilfeldige steder.

Problemet med Allakhazam er at jeg får vondt i øynene  :(

7617340[/snapback]

Vi har p.t. kun 2 størrelser kort.

http://www.wowpeek.com/mob.php?mobid=3988 - det lille oversigtskort hvor du kan skimte hvor drops er. Dette lille kort kan du trykke på, også kommer det store kort:

http://www.wowpeek.com/mob.php?mobid=3988&large=1

Når du gerne vil have mulighed for at Zoome ind på kort, er det så fordi det ikke er tydeligt nok hvor drops er?

Skrevet (endret)
En annen ting, prøv å få på slik at på f.eks alchemy så står det på siden hvor mye skill du må ha for og lage de.

7618246[/snapback]

Det kommer meget snart. Der er allerede nogle af proffesions skills man kan se skill level på. Prøv at blandre ned på siden i f.esk Alchemy.

http://www.wowpeek.com/profession.php?ts=171

Endret av WoWPeek
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

:w00t: Wowpeek.com var jammen en bra side, veldig fin og oversiktlig og ingen reklame!

Bra at du er aktiv på forumet her også, og supert om du fortsetter med det. :)

Skrevet

7617340[/snapback]

http://www.wowpeek.com/mob.php?mobid=3988 - det lille oversigtskort hvor du kan skimte hvor drops er. Dette lille kort kan du trykke på, også kommer det store kort:

Når du gerne vil have mulighed for at Zoome ind på kort, er det så fordi det ikke er tydeligt nok hvor drops er?

7617367[/snapback]

Med 1680x1050 oppløsning blir det for vanskelig å se.

Skrevet

7617340[/snapback]

7617367[/snapback]

7619679[/snapback]

Vi arbejder på at få nogle lidt tydligere prikker på vores kort. Stay tuned! :)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

7619679[/snapback]

Syns det går helt greit med den oppløsningen jeg. Bedre enn masse svære prikker som dekker hele kartet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...