Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med hovedkort MSI K8N Neo4!


Anbefalte innlegg

Har problemer med en PC med hovedkortet MSI K8N Neo4.

 

Da eg fikk inn PC-en her så var den ustabil, henger og stopper litt her og der.

 

Under kjøring av process explorer programmet, så registrerer det at 80% av CPU kraften går til HARDWARE INTERUPT, rekner med at det er komplikasjoner mellom noe hardware.

 

Problemet nå etterpå er at PC-en ikke vil gi noe bilde på skjermen i det hele tatt. Koblet bort alt untatt skjermkort og CPU. Men når eg slår den på så får eg ikke noe bilde. Prøvd 2 forskjellige skjermkort men samme.

 

Nå slår også PC-en seg på med en gang som eg setter på strømmen, dette gjorde den ikke tidligere.

 

Noen som kan hjelpe en stakkar? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har problemer med en PC med hovedkortet MSI K8N Neo4.

 

Da eg fikk inn PC-en her så var den ustabil, henger og stopper litt her og  der.

 

Under kjøring av process explorer programmet, så registrerer det at 80% av CPU kraften går til HARDWARE INTERUPT, rekner med at det er komplikasjoner mellom noe hardware.

 

Problemet nå etterpå er at PC-en ikke vil gi noe bilde på skjermen i det hele tatt. Koblet bort alt untatt skjermkort og CPU. Men når eg slår den på så får eg ikke noe bilde. Prøvd 2 forskjellige skjermkort men samme.

 

Nå slår også PC-en seg på med en gang som eg setter på strømmen, dette gjorde den ikke tidligere.

 

Noen som kan hjelpe en stakkar? :)

7554456[/snapback]

 

Jeg har samme hovedkort som deg og har opplevd samme problem, det som er galt er at bios batteriet er tomt, hvis du ikke har bios batteri tilgjengelig får du kjøpt det på biltema eller hos en urmaker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...