Gå til innhold

Hasj bilde manipulering


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Noen der ute som er drevne i photoshop?

 

Leste denne artikkelen og kom til å tenke på at denne antihasjfyren ironisk nok selv ligner litt på et dophue på det store bildet. (Her er det ikke snakk om å ty til stereotyper av hasjrøykere e.l., tenkte mer på ansiktsuttrykket...).

 

Derfor tenkte jeg det kunne vært litt artig om bildet hadde blitt manipullert :p

 

Dvs. legge til litt tykk røyk i bakgrunnen, gjøre øynene hans røde osv... Og slenge på en artig tekst, f.eks "Perfect Line - klesmerket mot hasj", bare morsommere...

 

Personlig synes jeg det er litt drøyt å kalle konseptet hans en oppfinnelse, og jeg tåler ikke trynet på fyren, men jeg er hverken for eller i mot hasj, så hadde satt pris på om dette ikke utviklet seg til en diskusjon av typen Hasjrøykere vs. UMN...

 

Mvh.

 

a2_1166712045.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har ikke lyst til å lage en manipalasjon av bildet.

så du kan legge det ut på nettet for å dritte ut en person, selv om du ikke liker Audun. betyr det ikke at du skal dritte han ut. syns selv iden han er dum. men gidder ikke å manipulere bilder av han. skaff deg kunskap selv om bildemanipulerig så du kan lage bildene selv.

Lenke til kommentar
jeg har ikke lyst til å lage en manipalasjon av bildet.

Den er grei :). Jeg var i utgangspunktet interessert i noen som var villig til å gjøre det, men det er hyggelig med respons fra de som er skeptiske også :thumbup:

 

så  du kan legge det ut på nettet for å dritte ut en person,selv om du ikke liker Audun. betyr det ikke at du skal dritte han ut.

Strengt tatt trenger jeg ikke å drite han ut nei, men for min del handler det om humor :D (tydeligvis ikke din sans for humor ;) )

 

syns selv iden han er dum. men gidder ikke å manipulere bilder av han. skaff deg kunskap selv om bildemanipulerig så du kan lage bildene selv.

7550388[/snapback]

Har noe kunnskap innen manipulering, men ikke annet enn at jeg har lekt meg litt rundt i photoshop. Hadde f.eks klart å mekke litt røyk, men resultatet hadde blitt dårlig, derfor hadde jeg håpet på at en mer photoshop-kyndig person kunne gjort det ;)

Lenke til kommentar
Enig med la7tma. Hvorfor skal en lage dette til noe negativt når det i utgangspunktet er noe negativt? Mannen har tydeligvis teft!

 

Tips?

7550437[/snapback]

Humor vel :dontgetit:...? Og at jeg som sagt ikke tåler trynet på Audun.

 

Mulig at du liker han, men det gjør ikke jeg. Hva om folk skulle begynt å syte om et av forumets medlemmer manipulerte et bilde av Ari Behn også da?

 

I likhet med Ari Behn er Audun en "kjendis", han valgte selv å være med på realityserien skaperen. Dermed bør det være greit å la Audun være gjenstand for satire e.l. i form av manipulerte bilder. Dette er IKKE det samme som å henge ut en enkeltperson slik som forumets regler forbyr, han har selv stilt opp og blitt omtalt i mediene en rekke ganger, ergo en offentlig person. Norge har ytringsfrihet. Tror det holder, du har sikkert skjønt poenget mitt.......

 

Får vel begynne å lete etter folk med Bob Marley avatar i forumets fotoseksjon :tease:

Lenke til kommentar
Et fryktelig dårlig forslag. Oser missunelse og skader av for mye "røyk"

7551068[/snapback]

Jeg røyker hverken hasj eller vanlig sigaretter, tro hva du vil... :roll: Mulig jeg er missunelig pga. han jævelen får mye penger for noe så tåpelig... Men først og fremst er det fordi jeg synes det var komisk at en person som fronter slike holdninger ligner på et jævla dophue. :hmm:

Lenke til kommentar

jeg har selv vært med på innledene runder i nm i fotofikling så å manipulere personer som er i media er ikke noe problem, problemet er hva du skal bruke bilde til, har ikke så mye til overs for Audun selv.

men dette ser ikke jeg humor i.

du får begynne å lette.

den som letter man finner.(håper på at du ikke finner dem på dette forumet)

Lenke til kommentar

Å manipulere dette bildet for så å publisere (noe å gi ut link til ferdig editert bilde på nett er) har man ikke rett til da det er et brudd på åndsverksloven og dermed piratkopiering.

 

Retningslinjene våre sier det er forbudt å diskutere rundt ting som kan lede til piratvirksomhet.

 

I tillegg vil et slikt bilde være injurierende, og diskusjon.no har redaktøransvar for våre brukeres innlegg.

 

Denne tråden stenges som følge av dette.

 

Reaksjon på moderering tas på pm, som alltid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...