Gå til innhold

Telehor ADSL!


Gjest Slettet-f5936

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-f5936

#!#"¤#* nå har adsl vært nede i lillestrøm området i over 24 timer. Sinnsykt irriterende...er det dette jeg betaler 750 kroner i måneden for..Det blir ikke mer oppmuntrende når jeg oppsøker online.no og chat.online.no for å snakke med en kunde behandler. Her er samtalen (OO7 meg,trude kundebehandler) :

 

< Trude >Hei

< Trude >Vi jobber med saken!

<007>er det lenge før saken er fiksa?

< Trude >det er jeg litt usikker på

<007>hva er feil da?

< Trude >Det veit jeg ikke, det er en feil på nettet i lillestrøm området...det er alt jeg vet.

 

 

 

Altså...hvem som helst kunne gjort denne jobben! takk for god hjelp telenor! og ikke minst godt arbeid med oppretting og fiksing av adsl igjen...

 

 

[ Denne Melding var redigert av: _OO7 på 2001-12-17 23:04 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hadde vore fint om vi kunne få litt meir informasjon enn berre: "Vi jobber med saken".

Her har det vore problem i ca 4 veker no.

"Vi jobber med saken" betyr vel berre at feilmelding

er registrert.

nesse hadde iallfall litt informasjon å servere.

 

mvh

 

Bent

 

chat 18/12-16:18

277kbit/s fortsatt. Bug i software til ATM-konsentratorer skulle fiksast i natt.

Er dette utsatt, eller berre mislykka? (nesse?

<Trude>Hei

<Trude>Et lite øyeblikk, så skal jeg sjekke saken.

<Trude>brukernavnet ditt

[email protected]

<Trude>den saken er ikke ferdig enda

Noko tidsperspektiv på kva tid det kan vere løyst.

<Trude>dessverre

Eller også nokon stad eg kan lese meir om kva det er som er problemet

<Trude>Vi jobber med saken.

(Trude datt ut og forsvann)

<Trude>beklager.tekniske problemer.

Det er vel berre å vente nokre veker til, eller sjå seg om etter alternativ.

Kunne tenke meg litt utfyllande informasjon om korleis heile ADSL oplegget fungerar i detalj. Tips til webside på online.no

<Trude>et øyeblikk

Ein eller annan i Telenor gjorde iallfall noko for 4 veker sidan, slik at hastigheita mi og andre i Ørsta/Volda vart redusert frå ca. 319 til 278.

<Trude>www.online.no/ti/produkt/adsl.html

Tenkte litt meir på VP-Node "Virtuell tildeling av linjehastigheit" og slikt som kjem med standard svaret på hastigheits-spørsmål eg.

Korleis rekne ut teoretisk overhead og slikt.På denne sida står det at eg skal ha 384kbit/s.

<Trude>vi jobber med saken din, mer kan jeg ikke si på nåværende tidspunkt.

OK. Må prøve å finne nokon som veit litt meir. I'll be back.

 

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: bentose på 2001-12-19 11:36 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: bentose på 2001-12-19 11:37 ]

Lenke til kommentar

HAHAHA!!! Sitter med ADSL i Lillestrøm nå å har ikke hatt noe problemer de siste månedene!!!

Bor like ved åråsen å har ikke lagt merke til noe problemer med telehor's ADSL :smile:

 

 

 

MEN MEN!! det betyr vel at jeg får litt bedre linje hastighet siden du ikke får til adsl'1 din HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Ja fyttirakker'n ass, det er nesten så man kan bli ganske forbanna, eller hva? Nei.


 

Ikke noe med forbanna å gjøre. Det har noe med å ha et seriøst forumet, der leserne kan få svar på sine problemer.

 

Ikke bare masse drittslenging

 

Dessuten synes jeg en "fersking" som kun har skrevet 5 meldinger skal vise litt mere respekt for folk som har skrevet over 300 meldinger.

 

Dessuten er MLW en moderator. Men det kunne jo ikke du vite :smile:

Lenke til kommentar

Det er jo tross alt et velkjent faktum at telenor har fått kallenavn som: telehot, stjelehor o.s.v.

de har jo tross alt hatt et monopol, og de er djevelsk gode til og utnytte den makta det gir dem, alle teleselskaper er jo tross alt avhenige av deres bakkenett.

Et anett faktum som er godt kjent er og at telenor er fryktelig dyre. Se bare på prisene NGT må betale for netleie i forhold til svenske selskaper. (3X)

 

om en note starter med telehor så har ikke det noe med hvordan en oppforer seg på telefonen, en persjon kan jo tross alt oppfore seg rolig uansett om han har sterke meninger.

 

Meg derimot har stjelehor et morro opptak av som de sender rundt og hører på :smile: noden jeg sat på gikk ned midt i noe jeg holdt på med, klokken 03.00 om natta. Episoden skjedde for et par tre år siden dog.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-f5936

Quote:


On 2001-12-23 17:29, cyberklad skrev:

Det er jo tross alt et velkjent faktum at telenor har fått kallenavn som: telehot, stjelehor o.s.v.

de har jo tross alt hatt et monopol, og de er djevelsk gode til og utnytte den makta det gir dem, alle teleselskaper er jo tross alt avhenige av deres bakkenett.

Et anett faktum som er godt kjent er og at telenor er fryktelig dyre. Se bare på prisene NGT må betale for netleie i forhold til svenske selskaper. (3X)


om en note starter med telehor så har ikke det noe med hvordan en oppforer seg på telefonen, en persjon kan jo tross alt oppfore seg rolig uansett om han har sterke meninger.


Meg derimot har stjelehor et morro opptak av som de sender rundt og hører på :smile: noden jeg sat på gikk ned midt i noe jeg holdt på med, klokken 03.00 om natta. Episoden skjedde for et par tre år siden dog.


 

Word! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-23 17:29, cyberklad skrev:

Det er jo tross alt et velkjent faktum at telenor har fått kallenavn som: telehot, stjelehor o.s.v.

de har jo tross alt hatt et monopol, og de er djevelsk gode til og utnytte den makta det gir dem, alle teleselskaper er jo tross alt avhenige av deres bakkenett.

Et anett faktum som er godt kjent er og at telenor er fryktelig dyre. Se bare på prisene NGT må betale for netleie i forhold til svenske selskaper. (3X)


om en note starter med telehor så har ikke det noe med hvordan en oppforer seg på telefonen, en persjon kan jo tross alt oppfore seg rolig uansett om han har sterke meninger.



 

Om du leser litt mellom linjene forstår du nok at jeg ikke mener det helt bokstavlig.

 

MEN når en post starter på denne måten kan man få et dårlig inntrykk av personen. Registrer at det oftere og oftere brukes ord/kraftsalver som helvetes, jævler osv osv i overskriftene... fjortis posting vil nå jeg kalle det som ikke akkurat maner til seriøse svar.

 

Man skal ikke se bort i fra at f.eks Telenor sine folk er innom et slikt forum å leser fra tid til annet for å lodde stemningen. Jeg tipper de folka galant hopper over poster som starter med Telehor som i dette tilfelle.

 

Gib

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...