Gå til innhold

Spørsmål ang. Seal of Command-proc


Anbefalte innlegg

Hei, her er jeg, og jeg trenger noe hjelp fra dere Paladiner som alt er drevne i faget. :)

 

Det gjelder Seal of Command, og etter det jeg har forstått så er proccen dens låst til rundt omkring 7 ppm. (Procs per minute)

En lur sjel fortalte meg at enchanten Fiery Weapon, som selv proccer noe deromkring, har en sjanse for å utløse en Command-proc.

 

"Hey hey!" tenker jeg så klart, men så blir det verre.

Øker en Fiery Weapon-proc, Command-procen fra 7ppm til et tall høyere, eller vil 7 ppm for Command være en "låst" snittsum?

Vil Fiery Weapon med andre ord være bortkasta for å få økte Command-procs, eller vil den faktisk øke antallet?

 

Et spørsmål til slutt: At Command procca på Fiery Weapon gjaldt forresten i forrige patch... vet noen omdet gjelder fortsatt?

 

 

Har desverre ingen Paladin å teste med, så alle svar mottas med takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kåre,

 

Vi vet at SoC er ca 7PPM. Og vi vet at flere angrep ikke øker antall PPM. Dermed kan vi sannsynligvis konkludere med at Fiery ikke fører til et større antall SoC PPM.

 

Selv kombinerer jeg SoC med sverdet Wrath of Kalimdor, og jeg er ganske sikker på at jeg har sett SoC utløses av nature damage-procen sverdet har.

Lenke til kommentar
Kåre,

 

Vi vet at SoC er ca 7PPM. Og vi vet at flere angrep ikke øker antall PPM. Dermed kan vi sannsynligvis konkludere med at Fiery ikke fører til et større antall SoC PPM.

 

Selv kombinerer jeg SoC med sverdet Wrath of Kalimdor, og jeg er ganske sikker på at jeg har sett SoC utløses av nature damage-procen sverdet har.

7548752[/snapback]

 

Men per definisjon blir vel proc'en et angrep fra "en annen" kilde, så kanskje det vil ha innvirkning?

Lenke til kommentar
Kåre,

 

Vi vet at SoC er ca 7PPM. Og vi vet at flere angrep ikke øker antall PPM. Dermed kan vi sannsynligvis konkludere med at Fiery ikke fører til et større antall SoC PPM.

 

Selv kombinerer jeg SoC med sverdet Wrath of Kalimdor, og jeg er ganske sikker på at jeg har sett SoC utløses av nature damage-procen sverdet har.

7548752[/snapback]

 

Men per definisjon blir vel proc'en et angrep fra "en annen" kilde, så kanskje det vil ha innvirkning?

7549100[/snapback]

 

Det er det jeg lurer på også, og dermed blir spørsmålet ganske relevant om man skal legge til Fiery eller ikke.

 

Eneste måten for meg er å teste, men har ærlig talt ikke lyst til å starte en Paladin på en annen server og grinde meg opp nok gull og level kun for å teste det der.

Hvis noen vet fakta eller har tid til å teste noen minutter, så hadde det hjulpet veldig. :)

Lenke til kommentar
Fiery er en flott enchant for retribution paladins. Når fiery critter proccer den Vengeance.

7549254[/snapback]

 

Det hadde jeg forsåvidt faktisk ikke tenkt på engang, men det er jo enda et pluss i boka. :)

 

Vet du noe om Fiery critsjanse er avhengig av noe, eller er det en låst sum?

Det finnes jo f.eks. flere trinketer som kan procce damage, men som hverken er avhengige av Agility eller Intellect for å critte.

Kanskje litt vanskelig å svare på, men om noen vet.. :)

Lenke til kommentar

At Fiery teller som en annen kilde til procs høres bare dumt ut. Du har jo ETT seal aktivt, med 7 PPM. Hvilken angrep som fører til de 7 PPMene er uvesentlig.

 

Kort oppsummert - Fiery

 

Fordeler:

* DPS-increase

* Kan utløse Vengeance

* Kan føre til procs av seals (Light, Wisdom, SoC, Vengeance).

* Pen flammeeffekt

 

Ulemper:

* Mange fiender er immune mot ild (særlig i endgame)

* Andre enchants gir mer skade (+25 agi f.eks)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...