Beethoven Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 (endret) Hei, Jeg rensa laptoppen to ganger og den ble skinnene skjermen. Bruker en sånn mikrofiberklut, uansett, den funka fjell. Vel, så en annen dag skulle jeg rense skjermen så var det sånn fettlag, vansklig å forklare, det gikk ikke an å fjerne merkene, det ble bare mer, liksom etter kluten. Jeg fukta den, men ikek noe hjelper. Prøvd brillerenser kluten til mamma, ikke noe fjerner det. Noe sterkt jeg kan spraye på skjermen, slik at jeg kan få den skinnende igjen? Takk for svar. Endret 21. desember 2006 av Beethoven
Flimzes Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Brukte du noen slags vaskevæske forrige gang? Zalo eller liknende
Beethoven Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Nei, ingenting. Bare fukta kluten med vann. Hva bør jeg gjøre? Er det noe spray, ajax el. som jeg kan ha på kluten?
Blacki Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Poler den forsiktig med brillerens spray eller slik vindus spray. Funker fint her!
Beethoven Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Problemet er nå løst. Jeg sprang å kjøpte en ny Jordan mikrofiberklut. Hadde litt vann på den ene siden og dro over, så polerte jeg med den andre. Den glinser! Er som et speil. Jeg kom på det at jeg hadde brukt et spessielt stoff på den gamle kluten, til å polere pianoet med . Sikkert det som var årsak.
oOF Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Mikrofiberkluter tror jeg du skal være forsiktig med å bruke på skjermer fordi de riper opp overflaten. En poleringsklut vil være bedre (tror jeg, skal henge mitt hode i skam om noen kommer og korrigerer meg).
gEnEsis_AiX Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 (endret) oOF Postet i dag, 22:08 Mikrofiberkluter tror jeg du skal være forsiktig med å bruke på skjermer fordi de riper opp overflaten. En poleringsklut vil være bedre (tror jeg, skal henge mitt hode i skam om noen kommer og korrigerer meg). Hode i skammekroken:p Gå til nærmeste elektrobutikk (veit Expert har de) og kjøp Monster Clean set... bestående av en stk. spruteflaske med "vaskemiddel" og en stk. MICROFIBER klut () . Fungerer GLIMRENDE... har en selv, og den varer LENGE... cheers:p ps. tanke kjøpt og betalt p.ps. gjett hvor jeg jobber:p ( men middelet fungerer gliiiimrende) Endret 21. desember 2006 av gEnEsis_AiX
gEnEsis_AiX Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 monster clean er lcd rens, bare for å poengtere det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå