Gå til innhold

For ikke bort "fettlag" på skjermen

Beethoven

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Jeg rensa laptoppen to ganger og den ble skinnene skjermen. Bruker en sånn mikrofiberklut, uansett, den funka fjell. Vel, så en annen dag skulle jeg rense skjermen så var det sånn fettlag, vansklig å forklare, det gikk ikke an å fjerne merkene, det ble bare mer, liksom etter kluten. Jeg fukta den, men ikek noe hjelper. Prøvd brillerenser kluten til mamma, ikke noe fjerner det. Noe sterkt jeg kan spraye på skjermen, slik at jeg kan få den skinnende igjen?

Takk for svar.

Endret av Beethoven
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er nå løst.

Jeg sprang å kjøpte en ny Jordan mikrofiberklut. Hadde litt vann på den ene siden og dro over, så polerte jeg med den andre. Den glinser! Er som et speil. :)

Jeg kom på det at jeg hadde brukt et spessielt stoff på den gamle kluten, til å polere pianoet med :p. Sikkert det som var årsak.

Skrevet

Mikrofiberkluter tror jeg du skal være forsiktig med å bruke på skjermer fordi de riper opp overflaten. En poleringsklut vil være bedre (tror jeg, skal henge mitt hode i skam om noen kommer og korrigerer meg).

Skrevet (endret)
oOF Postet i dag, 22:08

Mikrofiberkluter tror jeg du skal være forsiktig med å bruke på skjermer fordi de riper opp overflaten. En poleringsklut vil være bedre (tror jeg, skal henge mitt hode i skam om noen kommer og korrigerer meg).

Hode i skammekroken:p

Gå til nærmeste elektrobutikk (veit Expert har de) og kjøp Monster Clean set... bestående av en stk. spruteflaske med "vaskemiddel" og en stk. MICROFIBER klut (:p) . Fungerer GLIMRENDE... har en selv, og den varer LENGE...

cheers:p

ps. tanke kjøpt og betalt

p.ps. gjett hvor jeg jobber:p ( men middelet fungerer gliiiimrende)

Endret av gEnEsis_AiX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...