Gå til innhold

Størst salg for bærbare i 2007


Anbefalte innlegg

Snakkeru om, jeg har en Dell XPS M1710 her og det står at den veier 4 KG, men jeg synes den er veldig lett, har den med til skolen hverdag, og er ikke noe problem det, har 1920x1200 res, og tastaturet på den er flatt.

7553976[/snapback]

Jeg drasset rundt med en på 3kg i en periode, og skulle gjerne ha halvert vekten. Følte at 3kg var smertegrensen. Det er vel bare meg som er svak :) Men med den oppløsningen så begynner man å snakke, og antar resten av spec'en heller ikke er å forakte.

 

(Hva gjør du forresten med bøker når hele (nesten) sekken er full av laptop?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snakkeru om, jeg har en Dell XPS M1710 her og det står at den veier 4 KG, men jeg synes den er veldig lett, har den med til skolen hverdag, og er ikke noe problem det, har 1920x1200 res, og tastaturet på den er flatt.

7553976[/snapback]

Jeg drasset rundt med en på 3kg i en periode, og skulle gjerne ha halvert vekten. Følte at 3kg var smertegrensen. Det er vel bare meg som er svak :) Men med den oppløsningen så begynner man å snakke, og antar resten av spec'en heller ikke er å forakte.

 

(Hva gjør du forresten med bøker når hele (nesten) sekken er full av laptop?)

7559283[/snapback]

Har samme maskin, men den er alt for tung å drasse rundt på hver dag. Dersom man går på en skole hvor man befinner seg i samme rom hele dagen eller man slipper å bevege seg rundt med maskinen hele tiden, så er det kanskje ikke helt uoverkommelig.

 

Men dersom du må løpe 100-200m og 100 høydemeter annenhver time mellom lesesal/forelesning så kunne du nesten like gjerne drasset rundt på en fullblods stasjonær. 2kg er maks. 1kg er himmel og 1.5kg er overkommelig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...