Gå til innhold

Addon som viser "time-left" til Out Of Combat?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, har lett og lett etter en addon som viser "time-left" til Out Of Combat, gjerne i form av en countdown-bar eller noe.

 

Er det noen her som vet om det finnes, og isåfall HVOR??  :p

 

 

Alle tips mottas med takk :)

7547029[/snapback]

 

Hvordan i all verden skal du få til det? - Du kommer jo "OOC" når den siste mob'en som gruppa di har aggro på er død mer eller mindre, - hvordan skal en addon kunne vite noe om dette?

Lenke til kommentar
Hei, har lett og lett etter en addon som viser "time-left" til Out Of Combat, gjerne i form av en countdown-bar eller noe.

 

Er det noen her som vet om det finnes, og isåfall HVOR??  :p

 

 

Alle tips mottas med takk :)

7547029[/snapback]

 

Hvordan i all verden skal du få til det? - Du kommer jo "OOC" når den siste mob'en som gruppa di har aggro på er død mer eller mindre, - hvordan skal en addon kunne vite noe om dette?

7547144[/snapback]

 

La oss for eksempel ta utgangspunkt i pvp da, jeg er en rogue for ordens skyld, og jeg ønsker feks i en duell hvor jeg har stunnet motstanderen og kunne se hvor lang tid det tar jeg er OOC og kan re-stealthe :) I BG's også kan du jo komme OOC bare ved ikke å bli truffet eller slå noen over en viss tid, selv om folk dauer som fluer rundt deg.

 

Så jeg kunne ønske meg en addon som "vet" hvor lang tid det tar (det må jo være en timer som definerer dette i Blizzards kode)etter at man har sluttet å angripe og bli truffet, og som kan visualisere dette i form av en bar feks. La oss feks si at timeren aktiveres dersom man ikke angriper eller blir angrepet på feks 3 sek.

 

Rogue'en min hadde digga en sånn addon :dribble:

Endret av annoyomatic
Lenke til kommentar
Hei, har lett og lett etter en addon som viser "time-left" til Out Of Combat, gjerne i form av en countdown-bar eller noe.

 

Er det noen her som vet om det finnes, og isåfall HVOR??  :p

 

 

Alle tips mottas med takk :)

7547029[/snapback]

 

Hvordan i all verden skal du få til det? - Du kommer jo "OOC" når den siste mob'en som gruppa di har aggro på er død mer eller mindre, - hvordan skal en addon kunne vite noe om dette?

7547144[/snapback]

 

La oss for eksempel ta utgangspunkt i pvp da, jeg er en rogue for ordens skyld, og jeg ønsker feks i en duell hvor jeg har stunnet motstanderen og kunne se hvor lang tid det tar jeg er OOC og kan re-stealthe :) I BG's også kan du jo komme OOC bare ved ikke å bli truffet eller slå noen over en viss tid, selv om folk dauer som fluer rundt deg.

 

Så jeg kunne ønske meg en addon som "vet" hvor lang tid det tar (det må jo være en timer som definerer dette i Blizzards kode)etter at man har sluttet å angripe og bli truffet, og som kan visualisere dette i form av en bar feks. La oss feks si at timeren aktiveres dersom man ikke angriper eller blir angrepet på feks 3 sek.

 

Rogue'en min hadde digga en sånn addon :dribble:

7547201[/snapback]

 

 

Dette går vel mer på hvor lang avstand du er i fra target i pvp...? Ofte hvis du feks sap'er en og går langt vekk så leaver du combat og du kan stealthe på nytt. Ja, jeg vet at du kan kjøre talents så du har 90% chance til å komme i stealth etter du har sap'et..

 

Eller tar jeg skammelig feil nå?` :hmm:

Lenke til kommentar

Trenger ikke gå langt vekk for å gå ut av combat i PVP så lenge verken du eller target ikke er aktiv med attacks (for eks under en gouge), tar vel ~5 sek for OOC, ikke medregnet lag tror jeg. Iallefall slik det har sett ut for meg. Men kan uansett ikke fatte hva som er vitsen med en slik addon. I pvp så vil man vel heller fokusere på fienden og evt omgivelser (dersom det for eks er group pvp) enn en timer for re-stealth.

Endret av TRS
Lenke til kommentar

5 sekunder ja, men bugger hele tida, så kan nesten ikke stole på det. Vet desverre ikke om noe addon for dette, men Bruker du stunwatch så kan du jo bare merke deg hvor på gauge baren du er etter 5 sek.

 

Jeg pleier bare og banke steath knappen som en gal :)

Ps: lag en macro for stealth, sånn at du ikke bare går ut av stealth viss du trykker en gang for mye, fortgjordt når man spammer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...