Kaldvann Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Jeg prøver å "photomerge" 18 bilder, men mens PS jobber med å åpne og prossesere bildene går C: disken min full, å da går jo hele greia til H!, hehe. Har prøvd å sette scratchdisk til en annen disk, men det hjelper ikke, den fyller opp C: uansett PS er installert på C: Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Har tenke på å eventuelt installere PS på en annen disk, men vil helst slippe det.
Torbjørn T. Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Som ei midlertidig løysing, kunne det gått å frigjort noko plass på C: ved å flytte filer over til ein annan disk?
Kaldvann Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Som ei midlertidig løysing, kunne det gått å frigjort noko plass på C: ved å flytte filer over til ein annan disk? 7546622[/snapback] Der har man et annet problem.. er nesten ingenting å flytte. Windows tar opp fryktelig mye plass!
Nonsens Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Hva med å flytte windows sin swapfil til en annen disk?
Kaldvann Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Hva med å flytte windows sin swapfil til en annen disk? 7546716[/snapback] hmm, hvordan gjør jeg det?
Nonsens Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Control panel -> System -> Advanced -> Performance -> Settings -> Advanced -> Virtual memory Å merge 18 bilder er rimelig drøyt dog hvis de er i høy oppløsning.
Kaldvann Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Control panel -> System -> Advanced -> Performance -> Settings -> Advanced -> Virtual memory Å merge 18 bilder er rimelig drøyt dog hvis de er i høy oppløsning. 7546745[/snapback] den var allerede stilt til en annen disk enn :C, men jah.. er vel kanskje litt drøyt å prøve det jeg prøver på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå