Gå til innhold

Via 4in1 436(3)v(a)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-12-17 22:46, ZkedaR skrev:

Unngå denne!


nå er mitt system nede... shit, jeg hadde akkurat fått inn enermax 120 vifta mi når jeg installerte den driten! nå fungerte ikke MBM5, hele maskina bare klikka... bytta til asusprobe hjalp i ca. 2 sek!

ja ja... Formatering for å få alt riktig igjen da...



 

Hvorfor brukte du ikke system restore, dersom det var WinXP part. som klikket?

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd den hjemme hos meg selv med Abit KG7-RAID og den funker brille :grin:

 

Men hjemme hos mine foreldre som har KG7-Lite så tryna maskina så den sang. BSOD uansett hva jeg prøvde. Heldigvis har jeg installert Roxio GO-Back. "I'm not worthy, I'm not worthy". Med GoBack så fikk jeg gjenopprettet dens tidligere status.

 

Begge disse maskinene har WinXP og XP sin recovery funka ikke.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-21 17:01, Donald skrev:

Eg blir glad den dagen Via går konkurs. Dei fortjener det.


 

At VIA går konkurs vil det var meget dumt for oss, brukere. En konkurrent mindre => sannsynligvis mindre konkurranse => sannsynligvis dyrere produkt.

 

Ja til konkurranse og Nei til høyt pris. :wink:

Lenke til kommentar

Som gamle datalæreren jeg hadde på skolen: "Det er ikke datamaskinen det er noe feil med, det er brukeren"

 

Nåååh...vet ikke om jeg er så enig der..ok. mye skyldes brukerfeil...men via er utrolig god å rote det til...Jeg kjører VIA P4X266.. funker fint for meg.

Men det er vel en årsak til at via slipper ut drivere å oppdateringer i søkk og kav.

 

Det er kjempefint at AMD prosessorene har fått chipsett som SIS...det fortjener de virkelig..det er gode og raske prosessrorer

Lenke til kommentar

Donald:

 

En tåpelig og usaklig kommentar om VIA! Du tilhører nok dem som alltid vil dytte skylden over på produsenter av ditt og datt når noe ikke virker! Det vil sannsynligvis ALDRI falle deg inn at det er en bitteliten mulighet for at det har vært DU som har "kløna" når noe ikke fungerer?

 

Antageligvis ikke......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...