Gå til innhold

Humor: Blizzard honor nerf

Anbefalte innlegg

Skrevet
Faktisk er den nye honor metoden for og få GM items like lang. Jeg har brukt to uker med MYE spilling (30+ i helger osv) og fått råd til GM 2h. Jeg tjener ca 500 honor i timen, og hele gm settet er ca 100k + 2h = 145k, det er '190 timers _PVP_ing, tviler på at de som grinde til GM/HW rank brukte mye lenger tid.

Men selv om denne metoden og få honor på er mer casual vennlig, er det fortsatt store forbedringer blizz kan gjøre for å gjøre det enda mer casual vennlig.

7541355[/snapback]

heh.. 190 pug-timer til gm er vel litt i underkant av hva som trengs.. prøv 14 timer hver dag i 6 uker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Faktisk er den nye honor metoden for og få GM items like lang. Jeg har brukt to uker med MYE spilling (30+ i helger osv) og fått råd til GM 2h. Jeg tjener ca 500 honor i timen, og hele gm settet er ca 100k + 2h = 145k, det er '190 timers _PVP_ing, tviler på at de som grinde til GM/HW rank brukte mye lenger tid.

Men selv om denne metoden og få honor på er mer casual vennlig, er det fortsatt store forbedringer blizz kan gjøre for å gjøre det enda mer casual vennlig.

7541355[/snapback]

Feil, man måtte spille_MYE_MER for å bli rank 14 før.

Og desuten, hvor casualvenlig skal spillet være da?

La oss si hvis jeg hadde beggynt i fotball, kunne jeg forventa å være like god som alle de andre på noen dager? Nei, for å bli god i noe må man offre mye tid. Og hvis noen vil offre livet sitt for WoW, så fortjener de å ha bedre gear enn de fleste andre.

Skrevet

7541355[/snapback]

Da vet du lite om pvp. Kan garantere deg at veien til en GM eller HW tittel for den saks skyld, på en dedikert pvp server var mye lenger.

Kan ta som eksempel fra rank 13 til 14. Krever 3-4 ukers intenst spilling. Minimum 10 timer HVER dag.

For ikke å glemme at du faktisk har 12 ranks til som skal passeres først.

Gjør du det bra kan du ranke opp til 8 på 4 uker. Etter det er det kun mulig å ranke opp en rank PR uke. MEN skal du få til det her må du ha standing 1 hver gang.

Skrevet

For å være helt ærlig så hadde det vært kulere med et bredere utvalg av gear som var lettere tilgjengelig for alle.

Det er jo så klart individuellt, men jeg blir skjelden veldig stoka om jeg får gear som er veldig skjeldent eller veldig vanskelig å få tak i. Det som er gøy er å finne en kombinasjon av gear som funker bra i forhold til spec.

Derfor synes jeg det like gjerne kunne vært enklere å skaffe seg bra gear. Hvertfall at man skal slippe å farme i evigheter for å få det.

Inbiller meg hvertfall at det hadde gjort at skills og kunnskaper hadde hatt mer å si på denne måten.

Skrevet

7541355[/snapback]

Det som sjer da er at alle sprader rundt i shiney Grand marshall/High warlord gear og det kommer ikke til å bli noe bra, dermed må folk in i instances for å bra gear å da ble det ikke så casual lenger..

Nok offtopic..

Genial stripe :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...