Gå til innhold

Godt sagt, svart på en prøve.


Gaston

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt både 4-5og 6 år før kristus. Han ble hvertfall født før sin egen fødsel. Ganske utrolig han derre jesus altså :p

 

Jeg fikk en oppgave å skrive noe fra et bilde(det med sånne rare bøyde klokker hvis noen har sett det), og da jeg så på fjellene i bakgrunnen skrev jeg en hel historie based på en donald historie :p Fikk 4, så ble ganske fornøyd :D

 

 

Jesus ble født 6 år Etter kristus etter det jeg har hørt.. og ikke den 24. Desember, men i Mars måned en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Jeg har hørt både 4-5og 6 år før kristus. Han ble hvertfall født før sin egen fødsel. Ganske utrolig han derre jesus altså :p

 

Jeg fikk en oppgave å skrive noe fra et bilde(det med sånne rare bøyde klokker hvis noen har sett det), og da jeg så på fjellene i bakgrunnen skrev jeg en hel historie based på en donald historie :p Fikk 4, så ble ganske fornøyd :D

 

 

Jesus ble født 6 år Etter kristus etter det jeg har hørt.. og ikke den 24. Desember, men i Mars måned en gang.

 

Det er ikke helt sikkert at han har blitt det, veldig mange forskjellige spekualsjoner.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt både 4-5og 6 år før kristus. Han ble hvertfall født før sin egen fødsel. Ganske utrolig han derre jesus altså :p

 

Jeg fikk en oppgave å skrive noe fra et bilde(det med sånne rare bøyde klokker hvis noen har sett det), og da jeg så på fjellene i bakgrunnen skrev jeg en hel historie based på en donald historie :p Fikk 4, så ble ganske fornøyd :D

 

 

Jesus ble født 6 år Etter kristus etter det jeg har hørt.. og ikke den 24. Desember, men i Mars måned en gang.

 

Det er ikke helt sikkert at han har blitt det, veldig mange forskjellige spekualsjoner.

 

Sant det.. Men tror forskere har avkreftet at han var født den 24. desember.. Men.. hva vet jeg? :p

Endret av Marwon
Lenke til kommentar

Jesus ble egentlig født i mars måned om jeg husker riktig, men under romerriket ble julen flyttet til 24 des. for at den ikke skulle komme rett etter en fest som alltid var en skikkelig fyllefest i romerriket. Så julen skal derfor være rolig.

 

Husker ikke hvor kildene mine er, men mener det er historiebladet.

Lenke til kommentar

Mange har vel sikkert hatt en fysikk/naturfag time og lært om kinetisk og potensiell energi.

Og den obligatoriske øvelsen er jo at læreren slipper ett kritt, for så å spørre hvor vi finner kinetisk og potensiell energi.

 

Læreren vår gjorde det, og spurte om hvor det var kinetisk energi, hvorpå en smarting på den bakre raden i klassen svarer tilbakelent: "I Kina.."

:p

Lenke til kommentar
På mattetentamen så fikk vi en oppgave som jeg ikke hadde så stor sjans på. Oppgaven gikk ut på å finne ut hvor mange av tomflaskene Sjabu (husker ikke navnet, var et veldig jalla et ) hadde pantet var 0,5 l og hvor mange som var 1,5 l. Vi fikk vite hvor mange kr han hadde, så skulle vi finne ut svaret med en hightech ligning.

 

Først tegnet jeg en tegning av Shabu

 

post-151939-1231620728_thumb.jpg

 

Etter jeg var ferdig med tegningen skrev jeg: Shabu hadde stjålet flaskene (noe i den duren) så politiet har tatt pengene ) : jeg kan ikke finne ut svaret.

 

 

eeeey, Matte Tentamen for 10ende??, hadde den jeg og, klarte den og :p, ble 55kr. litt enkel algebra ftw :p

Lenke til kommentar
På mattetentamen så fikk vi en oppgave som jeg ikke hadde så stor sjans på. Oppgaven gikk ut på å finne ut hvor mange av tomflaskene Sjabu (husker ikke navnet, var et veldig jalla et ) hadde pantet var 0,5 l og hvor mange som var 1,5 l. Vi fikk vite hvor mange kr han hadde, så skulle vi finne ut svaret med en hightech ligning.

 

Først tegnet jeg en tegning av Shabu

 

post-151939-1231620728_thumb.jpg

 

Etter jeg var ferdig med tegningen skrev jeg: Shabu hadde stjålet flaskene (noe i den duren) så politiet har tatt pengene ) : jeg kan ikke finne ut svaret.

 

 

eeeey, Matte Tentamen for 10ende??, hadde den jeg og, klarte den og :p, ble 55kr. litt enkel algebra ftw :p

Han pantet 55 kr?

 

Du fikk feil antar jeg?

Lenke til kommentar
På mattetentamen så fikk vi en oppgave som jeg ikke hadde så stor sjans på. Oppgaven gikk ut på å finne ut hvor mange av tomflaskene Sjabu (husker ikke navnet, var et veldig jalla et ) hadde pantet var 0,5 l og hvor mange som var 1,5 l. Vi fikk vite hvor mange kr han hadde, så skulle vi finne ut svaret med en hightech ligning.

 

Først tegnet jeg en tegning av Shabu

 

post-151939-1231620728_thumb.jpg

 

Etter jeg var ferdig med tegningen skrev jeg: Shabu hadde stjålet flaskene (noe i den duren) så politiet har tatt pengene ) : jeg kan ikke finne ut svaret.

 

 

eeeey, Matte Tentamen for 10ende??, hadde den jeg og, klarte den og :p, ble 55kr. litt enkel algebra ftw :p

 

Du skulle jo finne ut hvor mange flasker han pantet av hver sort da? Vet da faen jeg.

 

 

Hvilken karakter fikk du?

Lenke til kommentar
Dere fikk sånne oppgaver i 6. eller 7.?

Husker enda hvordan læreren reagerte på hvor utrolig uhørt det var. Det var en bitch av klasse, hun bare "dette er ikke akseptabelt!" og jeg bare"shut up bitch" og hun bare"wooot?" og jeg liksom bare"Totally" Og hun bare "hva!?" og jeg bare "Ownd to da pwnd"

 

Fælt å vær overtrøtt..

Lenke til kommentar
På mattetentamen så fikk vi en oppgave som jeg ikke hadde så stor sjans på. Oppgaven gikk ut på å finne ut hvor mange av tomflaskene Sjabu (husker ikke navnet, var et veldig jalla et ) hadde pantet var 0,5 l og hvor mange som var 1,5 l. Vi fikk vite hvor mange kr han hadde, så skulle vi finne ut svaret med en hightech ligning.

 

Først tegnet jeg en tegning av Shabu

 

post-151939-1231620728_thumb.jpg

 

Etter jeg var ferdig med tegningen skrev jeg: Shabu hadde stjålet flaskene (noe i den duren) så politiet har tatt pengene ) : jeg kan ikke finne ut svaret.

 

 

eeeey, Matte Tentamen for 10ende??, hadde den jeg og, klarte den og :p, ble 55kr. litt enkel algebra ftw :p

 

Du skulle jo finne ut hvor mange flasker han pantet av hver sort da? Vet da faen jeg.

 

 

Hvilken karakter fikk du?

 

Jeg fikk ren 6'er hadde et poeng feil på delprøve 1, delprøve 2 hadde jeg ingen feil på :cool:

 

får å være litt OT: En kamerat av meg hadde det morsomt med å svare sandwich på en matteoppgave i 5. var ikke noe prøve så ingen big deal.

Lenke til kommentar
Jesus ble egentlig født i mars måned om jeg husker riktig, men under romerriket ble julen flyttet til 24 des. for at den ikke skulle komme rett etter en fest som alltid var en skikkelig fyllefest i romerriket. Så julen skal derfor være rolig.

 

Husker ikke hvor kildene mine er, men mener det er historiebladet.

 

De flyttet vel heller julefeiringa til rundt solsnu, for at en ikke skulle fjerne en allerede eksisterende fest. Dette gjorde at det var lettere å omvende folk til kristendommen.

 

Akkurat når han var født er vel ganske usikkert, men om en skal tro på juleevangeliet, så var det så vidt jeg har forstått ikke noen hyrder på marken i Palestina på denne tiden av året.

Lenke til kommentar
Mange har vel sikkert hatt en fysikk/naturfag time og lært om kinetisk og potensiell energi.

Og den obligatoriske øvelsen er jo at læreren slipper ett kritt, for så å spørre hvor vi finner kinetisk og potensiell energi.

 

Læreren vår gjorde det, og spurte om hvor det var kinetisk energi, hvorpå en smarting på den bakre raden i klassen svarer tilbakelent: "I Kina.."

:p

 

 

Våres lærer spurte oss om det samme. Da svarte jeg "Vetta faen, jeg har aldri vært i kina". Rett etter spydde jeg i penalet til hu ved siden av..

 

Og så noen år senere ble jeg drept på ett nedlagt høyfjelshotell...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...