Hr. Jenssen Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Weee! Endelig har noen skjønt det, og kommet med en COOP-mod til vår alles kjære FPS, Half-Life 2! Den kan lastes ned her. Modifikasjonen inneholder kapittel 3 og 4 i spillet, som inkluderer brettene hvor man vandrer rundt i tunnellene, og brettene hvor man kjører rundt på hovercraft-båtene. Fra Fileplanet: Finally, the Half-Life saga can be played on-line, multiplayer, all vehicles, and with additional modes that extend the gameplay beyond mere single-player and Deathmatch combined! This demo release contains the full Canals levels (Chapters 3 and 4), and illustrates both the playability of the Co-Operative Mode, and the sheer ruthless fun of Racing Mode, with up to six friends Har ikke testet den selv - sitter på et temmelig ustabilt nett, så jeg venter til jeg får kobla i fiber'n igjen før jeg prøver. Likevel, det virker jo jævlig tøft da! Kom med tilbakemeldinger når dere har prøvd det ut da! Endret 19. desember 2006 av Hr. Jenssen
Vrengtpolvott Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Er jo mange co-op moder som har kommet til HL2 enda da Denne er ganske bra på LAN, men over internet kan det gå noenlunde hakkete hvis hosten ikke har superbra nett, og spillerne ikke har det. Men utenom det så funker det dødsbra og er dødsmorsomt hvis de du spiller med har mic =]
Krillekongen Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Tøft! Dette skal jeg laste ned og prøve på lan, asap
Hr. Jenssen Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Skrevet 19. desember 2006 Har spilt det en del nå, og jeg synes det er skikkelig bra! Det er litt lett å få en del laggs, spesielt når man skal begynne å løfte på ting, men stort sett går det ganske laggfritt på den serveren jeg spiller på. Modden har absolutt potensiale. Gleder meg som fy til fullversjonen kommer ut! BTW: Vrengtpolvott, hvilke andre COOP-mods er det som har kommet ut da? Link? De har gått meg mhus forbi.
Jukimuk Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Har spilt det en del nå, og jeg synes det er skikkelig bra! Det er litt lett å få en del laggs, spesielt når man skal begynne å løfte på ting, men stort sett går det ganske laggfritt på den serveren jeg spiller på. Modden har absolutt potensiale. Gleder meg som fy til fullversjonen kommer ut! BTW: Vrengtpolvott, hvilke andre COOP-mods er det som har kommet ut da? Link? De har gått meg mhus forbi. 7539140[/snapback] Tja, Garrys mod kan jo brukes som coop mod:) Jeg har lastet ned masse maps til Gmod hvor det kommer en konstant strøm av combine soldater som er umulig og klare alene. Det eneste du har er masse ammokasser og ett lite hus du skal beskytte:) Begynn med Gmod... DET EIER!
Hr. Jenssen Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Jo, men jeg tenker på mods hvor man kan spille Half-Life 2 sin singleplayer-kampanje sammen med kompiser, på en stabil måte, uten at det skal gå hakkete og jævlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå