Ujin Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Hei, jeg har en steam konto med en god del spill, og jeg har selfOlgelig glemt passordet mitt. Emailen som kontoen er registrert paa er hacket/slettet og jeg. Er haapet ute? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Tror nok håpet er ute ja. Du kan jo selvfølgelig sende en mail til Steam og forklare problemet men det er liten sjangs for at det skjer noe. Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Ja, hvis ikke kunne hvem som helst sendt mail til steam og utgitt seg for å være deg.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Send mail til support og hør. Hvis du kan bekrefte med et bilde av cd-key(eller kortinfo hvis kjøpt gjennom steam) burde det gå i orden. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Problemet er at det er 90% sjansje for at du ikke får svar. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Både jeg og kompisen min har opplevd dette, gikk i boks for begge. Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Problemet er at det er 90% sjansje for at du ikke får svar. 7544839[/snapback] Jo, gi dem et par dager. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 *par mnd mener du... Lenke til kommentar
JoNAsOS3 Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Ikke helt det samme, men jeg fikk byttet alle spillene mine fra en account til en annen. Måtte sende med bilde av CD-Keyene mine. Så det skulle gå greit hvis du har boksene enda/ikke kjøpte direkte via Steam. Steam Support svarte meg etter 4-5 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå