Gå til innhold

Det beste/verste guild navnet


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det er vel ganski klart at det dorligste navnet for en guild er; "Swedish Elites"

Alt som egentlig har Elites i seg er vel dorlig, etter min mening.

 

Heh. å siden jeg spiller på Rp server å driver med Rp så syntest jeg dorlig om "Vampire Clan" har ikke noe som helst med WoW Lore å gjøre.

 

:hmm: vet ikke om noen bra som utmerker seg spesielt. Men nokk engang siden jeg er en Rp'r så liker jeg veldig godt "The Second Gurubashi Empire" Troll guild ofc. :)

Lenke til kommentar

Tror jeg har lurt 4-5, kanskje 6 stykker til å angripe meg og pvp tagge seg selv etter at jeg /forfeita duel på warriorn min i forrige uke, minst 3 av disse var ifra <Heroes of Norway>. (retards, og "frekke i kjeften" (emotes ftl))

 

Alle andre jeg har møtt fra den guilden er retards de og ser det ut til.

Endret av Tullut
Lenke til kommentar
"Seal cub clubbers club" <3

7535191[/snapback]

Klassiker.

Var ikke det samme etter at de ble til orgrimmar dustbin collectors.

 

Ellers er jo intensive carebears, two dollar horde klassikere.

 

Av dårlige navn har du jo f.eks shadow death killers, alt med z istedenfor s,

og, en gammel AA klassiker: <dragonkiller from forest>

Lenke til kommentar

De to guildene jeg har vært med i synes jeg selv hadde bra navn:

 

Endless Night

og

Ambassadors of Pain - guildet jeg raider i atm..

 

Dårlige navn jeg ofte ser, er f.eks:

 

Norwegian Vikings (som jeg var med i når jeg lvl'a :blush: )

Og alle andre type norwegian navn..

 

Ellers er det ofte irriterende å se folk kopiere store guildnavn som er kjente på andre servere.. (f.eks har jeg sett mange har tatt nihillum som guildnavn..)

Lenke til kommentar
De to guildene jeg har vært med i synes jeg selv hadde bra navn:

 

Endless Night

og

Ambassadors of Pain - guildet jeg raider i atm..

 

Dårlige navn jeg ofte ser, er f.eks:

 

Norwegian Vikings (som jeg var med i når jeg lvl'a  :blush: )

Og alle andre type norwegian navn..

 

Ellers er det ofte irriterende å se folk kopiere store guildnavn som er kjente på andre servere.. (f.eks har jeg sett mange har tatt nihillum som guildnavn..)

9406375[/snapback]

Mhm, ikke bare guild navn, er også mange som kaller seg "Kungen" :nei:

Samme med "Leroy" eller "Legolas" du eier liksom ikke fantasi om du kaller Legolas og er night elf hunter :ermm:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

er enig i at <Working as intended> er et godt navn, det reflekterer over noe som alle i blizz miljøet har hørt en million ganger og handler ofte om noe som er ubalansert, det gir derfor en type <we are imba> uten å høres ut som idioter ;)

 

guildet mitt er et ironisk guild som har utviklet seg endel igjennom WoW historien men har vært rundt forever på Chromaggus, når jeg begynte het ve <Modern Kickassers> som var ment som et silly name, dessverre tok folk ikke ironiet i det, så vi trappet det opp til <MoDerN KickassOzz> og trivdes med det, det kunne ikke lengre eksistere tvil om at navnet var på pur faen. etter en guildmaster skifte skiftet vi til det enda mer banale <oO MoDerN KickassOzz Oo> enda en gang på pur faen, selv ville jeg si at dette er en av de teiteste guildnavnene jeg selv har hørt, men det er på kødd så jeg lever med det ^^

 

lillebror brente seg forresten godt på en guild han laget her en dag, tanken var god, skille være en useriøst norsk guild og de ville kalle seg Wiping Vikings, som er litt morsomt egentlig. Dessverre er kompisen hans sin engelsk ganske faltende og han klarte å lage et guildnavn som lød <Wiping Wikings> ja, med W, og der har vi et skikkelig dårlig guildnavn. De oppløstes en uke etter start ;)

 

ser mange irriterer seg over nihilum etterligninger og jeg er helt enig, men det er en spin-off som jeg sikkelig har sansen for: <Nail 'Um> eller <nail em> husker ikke helt av hodet hvilket det var, uttales nesten likt men har en helt annen betydning, artig artig

 

selv eier jeg en alt-guild som jeg brukte da jeg levlet megselv og mine alts fra 0-70 når jeg rerollet horde åp chromaggus som heter <Underdog>, det er jeg ganske fornøyd med egentlig, det er et abisjonsløst guild, hvor det handler om å levle raskt også finne passende guilds til megselv, jeg vil alltid være underdog i pvp situasjoner mens jeg levler fordi jeg ikke tar meg tid til å stoppe for gear, instancer eller pvp, levle rett opp raskt og fort også ta meg av itemisationen når det først teller :)

 

 

/rant off

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...