Gå til innhold

Half-Life: hl2 funker ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg launcher HL2 i steam åpner det ikke, det bare kjører i bakrunnen(den er på Prosesser lista). Noen andre som har det samme problemet? Har prøvd å uinstallere det og installere det igjen, men det funka ikke. Hva kan jeg gjøre?

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når jeg launcher HL2 i steam åpner det ikke, det bare kjører i bakrunnen(den er på Prosesser lista). Noen andre som har det samme problemet? Har prøvd å uinstallere det og installere det igjen, men det funka ikke. Hva kan jeg gjøre?

Takker for svar

7530782[/snapback]

Står det Ready - 100% i Steam-listen din?

Skrevet

husker jeg hadde det problemet lenge!! Ordna seg når jeg la det til i "allow" lista mi i Norton Antivirus.. kanskje det har noe med det å gjøre? Hvilket antivirus program bruker du?

Skrevet

Det står 100% i steam lista mi ja.. jeg har norman antivirus. kan være at jeg må legge den i allow lista der og, hvordan gjør man det?

Jeg har hatt spillet i over 1 år nå og har aldri hatt det problemet.

Skrevet

jeg fant ikke noe om det der :/..sjekka om brannmuren min blokka spillet, men det gjør det ikke.. så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. jeg kunne ha sendt mail til steam, men jeg finner ingen mailadresse på siden dems. Noen som vet hva mailen er?

Skrevet

Har alltid et lignende problem når jeg starter et spill for første gang. Det viser seg at zonealarm må godta programmet før jeg kan spille det ellers så fryser det.

Det er nok allowlisten du må endre på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...