Åsen Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Når jeg launcher HL2 i steam åpner det ikke, det bare kjører i bakrunnen(den er på Prosesser lista). Noen andre som har det samme problemet? Har prøvd å uinstallere det og installere det igjen, men det funka ikke. Hva kan jeg gjøre? Takker for svar
the_zombie Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Når jeg launcher HL2 i steam åpner det ikke, det bare kjører i bakrunnen(den er på Prosesser lista). Noen andre som har det samme problemet? Har prøvd å uinstallere det og installere det igjen, men det funka ikke. Hva kan jeg gjøre? Takker for svar 7530782[/snapback] Står det Ready - 100% i Steam-listen din?
Gal_ape Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 husker jeg hadde det problemet lenge!! Ordna seg når jeg la det til i "allow" lista mi i Norton Antivirus.. kanskje det har noe med det å gjøre? Hvilket antivirus program bruker du?
Åsen Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Det står 100% i steam lista mi ja.. jeg har norman antivirus. kan være at jeg må legge den i allow lista der og, hvordan gjør man det? Jeg har hatt spillet i over 1 år nå og har aldri hatt det problemet.
Gal_ape Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Vet ikke helt med hvordan Norman gjør det.. du kan jo kanskje ta en kikk på hjemmesidene deres? http://www.norman.com/Support/FAQs/no håper det kan være til hjelp
Åsen Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 jeg fant ikke noe om det der :/..sjekka om brannmuren min blokka spillet, men det gjør det ikke.. så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. jeg kunne ha sendt mail til steam, men jeg finner ingen mailadresse på siden dems. Noen som vet hva mailen er?
Gal_ape Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 fant ikke noe mailadresse.. men det går ann å stille spørsmål via et søkeskjema som ligger på steampowered.com http://support.steampowered.com/cgi-bin/st...DndPNpi&p_lva=6
The Norwegian Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Har alltid et lignende problem når jeg starter et spill for første gang. Det viser seg at zonealarm må godta programmet før jeg kan spille det ellers så fryser det. Det er nok allowlisten du må endre på
Åsen Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 jeg bruker Norman Firewall(følgte med bredbåndet) og det står i allow lista der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå