Tha_MullE Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Hei, Jeg har nettop begynt og spille på roguen min som en main Og mitt problem er at jeg gjør alltid quester først når jeg kommer til et sted. Jeg gjør de questene jeg har fort og da får jeg bare vanskelige quester igjen. SÅ mitt spørsmål er hvor kan jeg trene på lvl 33 og får nye quester med lvlene som ikke er inneholder mobs 5-6 lvler høyere enn meg. Jeg er en gnome rogue på lvl 33. Spiller Ally(fordi som ikke følger med^^) Noen forslag??
Azagrath Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Fra lvl noen-og-30 og oppover vil det vel være Stranglethorn Vale og Desolace som er naturlige valg. Arathi Highlands har ikke så altfor mange quests, så personlig pleier jeg og skippe den sonen.
Amdmannen Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 STV (stranglethorn vale) er en fin sone
PSV Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 STV (stranglethorn vale) er en fin sone om du elsker å ghostwalke. 7530373[/snapback] Fixed. Selv ville jeg gått til Desolace eller muligens Wetlands, for så om ikke så altfor lenge starte på Badlands.
Lt-Woof Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 (endret) du kan dra til Southshore, Arathi Highlands, STV, Desolace.. STV er et helvete på min server, Shattered Hand fordi det er så mye horde der, og alle liker å drepe små gnomer som meg =P Endret 19. desember 2006 av ehby3003
PSV Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 du kan dra til Southshore, Arathi Highlands, STV, Desolace.. STV er et helvete på min server, Shattered Hand fordi det er så mye horde der, og alle liker å drepe små gnomer som meg =P 7533982[/snapback] Hva heter du? Har en level 26 gnome rogue der som jeg spiller opp når jeg føler for å pvpe.
Jørgen Sørheim Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Sånn, da var tråden betraktelig kortere, og advarsler er delt ut til assorterte snolker. Hold dere til temaet.
J@cob Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Som jeg sa (Etter edit) Desolace er ett glimmrende sted. Du får være helt i fred fra skumle horder, og alt av veins / herbs er ditt. OffTopic: I came out clean!
Lt-Woof Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 du kan dra til Southshore, Arathi Highlands, STV, Desolace.. STV er et helvete på min server, Shattered Hand fordi det er så mye horde der, og alle liker å drepe små gnomer som meg =P 7533982[/snapback] Hva heter du? Har en level 26 gnome rogue der som jeg spiller opp når jeg føler for å pvpe. 7534515[/snapback] Torturer =D 48 gnome lock =P
Phalanx Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Du kan også titte innom Jame's leveling guide, finfin for allianse fra 30-60. http://www.wow-pro.com/node/599
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå