Shifty Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Jepp! MEN(!), Burning Crusade kommer ut cirka en uke før Vanguard, så får se hvordan det blir. Hardcore Everquest-spillere kommer vel til å spille Vanguard, men det har ikke samma hypen som Warcraft-merket har. Vanguard kommer nok heller ikke til å bli like "noob friendly" som WoW, så jeg tviler på at det kommer til å trekke MANGE WoW-spillere (no offense!). Jeg ser ihvertfall fram til det! Endret 18. desember 2006 av Shifty Lenke til kommentar
mESA Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Går utifra at 50% av spillene blir utsatt til 2008, kanskje til og med 2009:p Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Går utifra at 50% av spillene blir utsatt til 2008, kanskje til og med 2009:p 7532171[/snapback] Vanguard hadde jo release i Juli eller September 2006, men ble utsatt. Veldig synd med tanke på at Burning Crusade nå slippes en uke før Vanguard Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg husker jeg i 2005 drømte om Spillåret 2006; Oblivion, Gothic 3, Neverwinter Nights 2, m.fl.. det var ordentlig store titler, men flere skuffet desverre! Vel, vi får ha nytt håp når vi går mot det nye året! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det ser ut til at det er fleire godbitar å glede seg til på action-fronten. Men det må nok ein ny PC til før eg kan spele alle desse spela. Håper den lottogevinsten kjem snart. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Crysis, Alan Wake og Assasin's Creed blir gigant titler som vi alle må holde øynene åpne for. Må vel bli innkjøp av et dx10 kort til sommeren. Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja og vi skriver andre store spill som kommer, er ikke vits i at vi skriver det han skriver bare for å skrive at de også er spennende for oss og. 7530241[/snapback] Så ikke sett spørsmålstegn bak, det blir helt feil og gir en helt annen betydning Personlig ser jeg frem til disse (i større eller mindre grad) -Fet skrift er betydelig mer interessant titler enn de regulære =) : Unreal Tournament 2007 Supreme Commander C&C: Tiberium Wars World in Conflict Day of Atlantis Inhabited Island Sins of the Solar Empire ENOSTA: Discovery Beyond Stargate worlds Starfall STALKER Alliance AVA Chrome2 Enemy Territory: Quake Wars The Tomorrow War North Star Precursors HAZE Alan Wake Sam Suede™: in Undercover Exposure® Halo 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå